مرگ دانشجوی همدانی ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد/ پرونده این مرد مجرمانه است


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905907

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: مرگ دانشجوی دانشگاه فنی در این شهرستان ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد. وی بیان کرد: این بار دشمنان نظام بر جان یک دانش آموز همدانی تمرکز کرده اند و پرونده این فرد جنایتکارانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رازانیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این بار مخالفان نظام بر مرگ یک دانشجوی همدانی متمرکز شده اند در حالی که پرونده این فرد جنایی است.

وی با بیان اینکه عاملان این معضل دستگیر شده اند و خانواده متوفی نیز پیگیر این پرونده هستند، تصریح کرد: دشمنان با اجرای طرح ترور دانشگاه صنعتی همدان را زیر بار یک پروژه ساختگی قرار داده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمن به دنبال تداوم تعطیلی دانشگاه ها به عنوان قطب حرکت علمی نظام و نقطه قوت کشور است و هر روز دانشجویان را تحریک می کند و باعث می شود. هرج و مرج به بهانه های مختلف

رضانیا تصریح کرد: دانشگاه ها با حضور معلمان و دانشجویان فعال خواهند شد، لذا عده ای سعی می کنند فضای دانشگاه را که دارای آزادی و افتخار علمی است به حاشیه برانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: با رفتار شایسته و خویشتن داری می توان چند دانشجوی معترض را قانع کرد و در همین راستا رئیس دانشگاه صنعتی همدان در گفتگو با دانشجویان آنها را وادار به بازگشت از راه نادرست، روش غلط.

رضانیا تاکید کرد: به افراد و جریاناتی که به صورت سازماندهی شده عمل می کنند نگاه جدی می شود چرا که این افراد با ایجاد آشوب و استفاده ابزاری از آن برای اخذ اقامت و پناهندگی سعی در اخراج و حذف دارند.

وی گفت: دولت سیزدهم در یک سال در حوزه پدافند غیرعامل کارهای خوبی انجام داده و با وجود کاستی ها رتبه های خوبی کسب شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: نامگذاری یک روز پس از پدافند غیرعامل در سال 82 تدبیر رهبری بود و امروز با وجود همه این هجمه ها و توطئه ها به اهمیت و حکمت این نامگذاری و تدبیر حضرتعالی پی می بریم.

رضانیا گفت: پدافند غیرعاملی هر کار و حرکتی در راستای افزایش قدرت بازدارندگی کشور، کاهش آسیب پذیری ها، ارتقای ثبات ملی و تسهیل مدیریت بحران است.

وی افزود: دشمن در عرصه نظامی توان مقابله با ملت ایران را ندارد زیرا ایران در حال حاضر قدرت اول منطقه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: بنابراین دشمن رویکرد خود را تغییر داده و به صورت ترکیبی برای مقابله با نظام اسلامی وارد منطقه عدم تهاجم شده است.

رضانیا گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است اما کشور ما در حوزه فرهنگی آسیب پذیر است بنابراین فرهنگ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه حفاظت غیرعامل بخشی از مدیریت بحران است، افزود: در معاونت تسهیل مدیریت بحران اقدامات خوبی در یک سال گذشته انجام شده است، به عنوان مثال آبرسانی شهر همدان که 18 سال تاخیر داشت در یک سال به پایان رسید. در حالی که خیلی ها دوست نداشتند طرح آبرسانی همدان تکمیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: همدان در اجرای طرح های مختلف به ویژه در حوزه آب به الگوی ملی تبدیل شده است، این در حالی است که برخی می گفتند بحث تامین آب همدان در آینده تکمیل می شود. سال در بهترین سال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز همه بر این باورند که باید به سمت اجرای سند جامع پدافند غیرعامل حرکت کنیم چرا که اگر از هر سمتی حرکت کنیم به پدافند غیرعامل می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید