ارسال مدارک مجرمانه روحانی به بورس قوه قضاییه 4200 / دستور فعال شدن پرونده کرسنت توسط اژه ای صادر شد.

ارسال مدارک مجرمانه روحانی به بورس قوه قضاییه 4200 / دستور فعال شدن پرونده کرسنت توسط اژه ای صادر شد.

روز جدید نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: مستنداتی داریم که رئیس جمهور در جریان رفتار مجرمانه خود در بورس و ارز 4200 مرتکب شده است و مستندات را برای بررسی و پیگیری به رئیس قوه قضائیه ارسال کردیم. “

نصرلا پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره «دیدار اعضای کمیسیون اصل 90 با رئیس قوه قضائیه» گفت: با توجه به این موضوع، این موضوع در دستور کار قرار گرفت. پرونده های کمیسیون اصل 90 اگر این شعبه تشکیل شود طبیعتا روند پیگیری پرونده بهتر می شود دولت 11 و 12 البته شکایت های متعددی از روحانی صورت گرفت اما ما دو مورد را پیگیری کردیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 نیز گفت: به مناسبت شکایت روحانی، نامه ای به آقای منتظری رئیس دادستانی کل کشور ارسال شد که یکی به موضوع مداخلات ارزی و دیگری در ارتباط با موضوع بود. از مبادلات سهام ما اسنادی را داریم که رئیس جمهور در رفتار مجرمانه بورس و ارز 4200 انجام داده است، مستندات را برای رسیدگی و پیگیری به رئیس قوه قضائیه فرستادیم تا این موضوع را بررسی کند. در آن جلسه، آقای Edgey قول داد که این مسائل را پیگیری کند.

اژه ای دستور فعال سازی فایل کرسنت را صادر کرد

پیمان فر در پاسخ به این سوال که قوه قضاییه با کرسنت چه خواهد کرد؟ وی گفت: پرونده کرسنت نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که نتیجه خوبی نیز داشت. پرونده کرسنت به اتهام فساد ظاهری و رشوه باید توسط قوه قضاییه پیگیری شود. پیش از این دولت پرونده کرسنت را در بن بست و محرمانه نگه می داشت. حتی مصاحبه ها و اخبار مربوط به کرسنت هم در خبرها ذکر نشد. آقای اجی دستور داد که پرونده کرسنت آغاز شود. خدای نکرده اجازه می دهد.

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به شکایات مجلس در قوه قضائیه

وی در خصوص پاسخ رئیس قوه قضاییه در راه اندازی یگان ویژه رسیدگی به شکایات مجلس، توضیح داد: وی هنوز در این زمینه پاسخی نداده است. مسائل مجلس فقط اقتصادی نیست، بلکه مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هم هست، لذا دغدغه آقایان در راه اندازی شعبه این است که این شعبه عمومی باشد تا تخصصی، لذا باید بررسی کنند، اما مجلس این شعبه را در نظر می گیرد. برای عملکرد کارآمد

پیمان فر در پایان افزود: در موضوع وزارت نفت بیش از 17 پرونده فعال داریم که حاصل 60 شکایت از وزیر سابق نفت است که در مرحله نهایی شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید