مرگ زن جوان تهرانی در کلینیک زیبایی!

مرگ زن جوان تهرانی در کلینیک زیبایی!

روز جدید : زن جوان تهرانی که 15 کیلوگرم اضافه وزن داشت با دیدن آگهی های جراحی لاغری در اینترنت تصمیم به کاهش وزن از طریق جراحی گرفت.

چند روز پیش خبر مرگ زن جوانی در کلینیک زیبایی به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. پس از انتشار خبر مرگ زن جوان، تحقیقات آغاز شد و شوهرش گفت: همسرم 15 کیلوگرم اضافه وزن داشت و همین موضوع باعث افسردگی و استرس او شده بود. او تلاش زیادی برای کاهش وزن از طریق ورزش و رژیم غذایی انجام داد، اما نتیجه ای نداشت.

به همین دلیل با دیدن تبلیغات جراحی های لاغری در فضای مجازی تصمیم به کاهش وزن گرفت. پس از جست و جوی زیاد در کلینیک زیبایی به روش ساکشن و بدون بازگشت تبلیغات لاغری پیدا کرد و در صفحه اینستاگرام نیز عکس ها و فیلم های زیادی از بیماران داشت که ابراز رضایت می کردند. فیلم ها و تصاویر اعتماد همسرم را جلب کرد و بالاخره با رفتن به آنجا قرار گذاشت.

روز عمل همسرم به اتاق عمل رفت، قرار بود عمل دو ساعت طول بکشد اما بعد از دو ساعت خبری از همسرم نشد. بعدها متوجه مراجعات مشکوک یک تیم پزشکی دیگر در اتاق عمل شدم و از تک تک آنها وضعیت همسرم را جویا شدم اما آنها پاسخ درستی ندادند و در نهایت خبر فوت همسرم در حین عمل جراحی را دادند. از پزشک معالج و تیم معالج و مدیر درمانگاه به خاطر فوت همسرم شکایت می کنم.

با شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید