مرگ مشکوک دختر نوازنده در خانه معلم بازنشسته

شامگاه 30 بهمن امسال به محمدمهدی بازپرس جنایی تهران خبر می رسد که دختر جوانی به طرز مشکوکی جان خود را از دست داده است.

به دستور پزشکی قانونی تحقیقات در این خصوص آغاز شد و مشخص شد دختر جوان در خانه مردی مهمان بوده است اما در آنجا دچار بیماری شده و فوت کرده است. تیم جنایی سپس به محل حادثه که آپارتمانی در شرق تهران بود رسیدند.

متوفی دختری 30 ساله است که آثار تریاک روی لباس هایش دیده می شد. مجری مدعی است که مهمانش پس از خوردن سوپ مریض شده و سوپ روی پیراهنش ریخته است نه تریاک.

مجری برنامه که معلم بازنشسته بود در بازجویی گفت: چندی پیش سوار مترو بودم که دختر جوانی را دیدم. داشت موزیک می زد که توجهم را جلب کرد. بعد از آن روز چند بار دیگر به مترو رفتم و دختر جوان را آنجا دیدم و شروع کردم به صحبت با او.

مرد میانسال ادامه داد: اسمش آتوسا بود. او گفت که خانواده اش در شهر زندگی می کنند و شغلش نواختن موسیقی در خیابان است. آتوسا گفت از این کار لذت می برد زیرا از کودکی موسیقی می ساخت و استعداد خاصی در این زمینه دارد. او حتی چندین بار برای کنسرت به ترکیه سفر کرد.

به همین ترتیب آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش آتوسا به من گفت که پدرش زمینی را که در شهر دارد فروخته و سهم خود را پرداخت کرده است. همانطور که آتوسا گفت حدود یک میلیارد تومان پول داشت و از من خواست برایش ماشین بخرم و با بقیه پول برایش خانه اجاره کنم.

وی گفت: شب حادثه به خانه مادرم سر می زدم که آتوسا زنگ زد و از او خواستم برای خرید ماشین و اجاره خانه به خانه مادرم بیاید. او پذیرفت و وقتی رسید مادرم با سوپ از او پذیرایی کرد. اما آتوسا پس از خوردن اولین قاشق ناگهان احساس تهوع کرد، بنابراین بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم. اما وقتی رسیدند، آتوسا مرده بود.

با توجه به مشکوک بودن ماجرا، جسد دختر جوان به دستور پزشک قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید