مسابقات جهانی مسیر مهمی برای المپیکی شدن است


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908966

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تکواندو

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جریان بازدید از فدراسیون از اردوی تیم ملی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز یکشنبه 24 آبان ماه با حضور در محل برگزاری مسابقات تکواندوی فدراسیون تکواندو ضمن دیدار و گفتگو با هادی ساعی رئیس فدراسیون، علی تاجیک رئیس سازمان تیم ملی از اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی نیز بازدید کرد.

در این جلسه بیژن موکانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ابتدا گزارشی از وضعیت تمرینی بازیکنان و وضعیت روحی و جسمی آنها قبل از اعزام به مسابقات جهانی ارائه کرد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز گفت: برخی از بازیکنان تیم ملی دانش آموز هستند و در کنار تحصیل به صورت حرفه ای تکواندو کار کردند و به تیم ملی راه یافتند. 3 بازیکن از رده نوجوانان به تیم ملی بزرگسالان تزریق شدند و با برتری مقابل حریفان به مسابقات قهرمانی نوجوانان راه یافتند. تیم جوان است و همه برای موفقیت انگیزه بالایی دارند.

در ادامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: به گفته سای برخی از بازیکنان دانشجو هستند که باید خوشحال باشیم. بازیکنان باید بدانند که دنیا قهرمانی در مکزیک راه بسیار مهمی برای رسیدن به المپیک پاریس است و قطعاً درخشش در این رویداد راهگشاست.

وی ادامه داد: به یاد دارم که میرهاشم حسینی به دلیل نداشتن ویزا به منچستر امتیازات این رویداد را از دست داد و در نهایت برای جبران آن امتیازات در مسابقات متعددی شرکت کرد. بنابراین این رقابت مهم باید جدی گرفته شود تا راه موفقیت هموار شود. برای کل تیم ملی آرزوی موفقیت و درخشش دارم.

در این دیدار پولادگر معاون وزیر ورزش از بخشهای تازه تاسیس و در حال ساخت فدراسیون نیز بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید