مسلمانان کشتار مردم بیگناه غزه را تحمل نمی‌کنند

امام جمعه کرمانشاه:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کشتار مردم و کودکان بیگناه غزه را جنایتی بزرگ از سوی صهیونیست‌ها دانست و گفت: این موضوع برای مسلمانان قابل تحمل نیست.


به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری امروز ۲۸ مهر در اولین خطبه‌های نماز جمعه خود در کرمانشاه، بااشاره به کشتار زنان و کودکان و مردم غزه توسط صهیونیست های غاصب، اظهار کرد: تداوم جنایات و حملات اسرائیلی ها، وحشی گری آنان را به دنیا ثابت کرده است.

وی افزود: طبق وعده و سنت الهی، این ملت فلسطین و مسلمانان هستند که از این نبرد نابرابر پیروز بیرون خواهند آمد و اسراییل نابود می شود.

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم اتحاد امت اسلامی در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: اتحاد امت اسلام می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش کرمانشاه را استانی با ظرفیت های بسیار بالا خواند و افزود: این استان با داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می تواند مسیری رو به پیشرفت را طی کند.

غفوری که اخیرا به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شده، گفت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر خادمی مردم رشید، دلاور، متدین و شهید پرور استان کرمانشاه را نصیبم کرد و  مایه خوشحالی است که بار دیگر این توفیق با حکم و دستور رهبر معظم انقلاب نصیبم شد.

وی افزود: از همه اقشار مختلف جامعه دعوت می کنم که همه دست در دست هم برای پیشرفت استان در همه زمینه ها اعم از ازدواج جوانان، اشتغال جوانان و در خصوص ارتقای شاخص های کلی استان اعم از فرهنگی، اقتصادی، امنیتی تلاش مضاعف کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: امروز با همه شهدا پیمان می بندیم و اعلام می کنیم تا آخر عمر بر سر عهد خود با آنان هستیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید