مسیر وحشتناک انگلیس برای رسیدن به فینال در سال 2022

در ادامه قرعه کشی جام جهانی اعلام شد که تیم ملی انگلیس از 30 آبان ماه با دیدار مقابل ایران کار خود را آغاز می کند. انگلیس سپس در 25 نوامبر با ایالات متحده بازی خواهد کرد، قبل از اینکه احتمالاً در آخرین بازی گروهی خود در 29 نوامبر با یکی از رقبای انگلیسی خود روبرو شود.

ولز قبلاً به فینال پلی آف رسیده است و در ماه ژوئن به مصاف برنده اسکاتلند-اوکراین خواهد رفت. این اولین باری است که انگلیس در جام جهانی با ولز، اسکاتلند یا اوکراین بازی می کند.

شاگردان گرت ساوت گیت در صورت کسب مقام اول گروه به مصاف تیم دوم گروه A خواهند رفت. این گروه شامل قطر، هلند، سنگال و اکوادور است. در واقع اصلا بعید نیست که سه شیرها در دور بعدی رقابت ها به مصاف یکی از قهرمانان آفریقا یا آسیا بروند.

در صورت پیروزی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی، ممکن است در مجموع هشت تیم به مصاف فرانسه برود. فرانسه در گروه D با دانمارک، تونس و پرو، استرالیا و امارات متحده عربی در گروه D بازی خواهد کرد. آنها سپس با تیم دوم گروه C روبرو خواهند شد. گروهی که در آن آرژانتین، لهستان، عربستان سعودی و مکزیک برای مقام اول رقابت می کنند.

در واقع ممکن است شرایط به گونه ای باشد که انگلیس با یکی از رقبای سنتی خود یعنی آرژانتین روبرو شود. مسابقه ای که قبلا در جام های جهانی 1986، 1998 و 2002 دیده ایم و در واقع یک بازی کلاسیک است.

شرایط برای انگلیس در آینده آسانتر نخواهد بود و ممکن است به مصاف برزیل برود، بنابراین سه شیرها برای رسیدن به فینال جام جهانی کار آسانی ندارند و حتی گرت ساوتگیت هم گروه انگلیس را آسان نمی داند.

دیدگاهتان را بنویسید