مشارکت مردم اصفهان با مراکز خیریه به بیش از 400 میلیارد تومان رسیده است


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912914

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 میلیارد تومان کمک مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان و نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با تاکید بر لزوم توجه به خانواده های مددکار و نیازمندان در محلات گفت: 532 مرکز نیکوکاری در استان با مشارکت مردم در رفع نیازهای اولیه نیازمندان و ارائه خدمات به صورت محله محور فعالیت می کنند که تاثیرگذار است. نقش در خدمت به محرومان می رسند.

وی با اشاره به استفاده از توان مردمی برای ارتقای روحیه جهادی برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به اقشار ضعیف و کم درآمد، ادامه داد: افزایش کمک های مردمی به صورت نقدی، کالا و خدمات به ارزش بالغ بر 402 میلیارد و 36 میلیون تومان. میلیون تومان در سال در حال حاضر این امر نشان از اعتماد خوب مردم و خیرین به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این موسسه به افراد محروم و نیازمند دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به حضور در محل مراکز نیکوکاری و تمرکز بر ارائه خدمات به نیازمندان و جامعه هدف اشاره کرد و افزود: برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات علاوه بر آموزش کارکنان از مراکز نیز به عملکرد تخصصی آنها توجه شده است و در حال حاضر 157 مرکز در زمینه های مختلف درمانی، مسکن، اشتغال، دانشجویی، جهیزیه و غیره برای توانمندسازی مددجویان تخصص دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید