مازندرانی 25 میلیارد تومان به امور خیریه پرداخت


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915607

سعادت گفت: خیران مازندرانی در 8 ماه امسال 25 میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد سعادت معاون مشارکت های مردمی توسعه کمیته امداد مازندران در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: کمک های جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته و بخشی از این کمک ها از خیران بوده است. مراکز



معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در حوزه های دارویی، فرهنگی، ساختمانی، جهیزیه، مواد غذایی، تامین اقلام اولیه زندگی و … صرف نیازمندان و نیازمندان می شود.

وی بیان کرد: در مازندران 367 هزار و 950 صندوق صدقه شامل صندوق های خانوار، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقه در استان 29 درصد است.
سعادت به پرداخت الکترونیکی صدقه اشاره و بیان کرد: بسترسازی و اجرای کد QR برای مشترکین خیریه در استان انجام شده و تاکنون 260 هزار مشترک خیریه به این طرح پیوسته اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: به این ترتیب هر مشترک صندوق صدقات با داشتن QR کد خود و استفاده از تلفن همراه می تواند به راحتی صدقه را پرداخت کند.
وی بیان کرد: این روش یکی از راه های پرداخت صدقه در میان روش های دیگر است و از مزایای آن می توان به پرداخت آسان تر صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان و کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید