مشخصات واریز جدید به حساب معلمان بازنشسته

مشخصات واریز جدید به حساب معلمان بازنشسته

تاسیس صندوق تاکنون در یک مرحله برای تسویه سهام بازنشستگان به حساب اعضای موسسه واریز شده است.

با اشاره به اینکه مبلغ اعلام شده شامل سپرده اعضا، سپرده دولت و سود حاصل از فعالیت اقتصادی موسسه است که به حساب بیش از 32 هزار و 866 دانشمند عضو این صندوق واریز می شود. وی تصریح کرد: سود سال مالی گذشته پس از برگزاری مجامع شرکت و تقسیم سود و از این رو مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه در تاریخ 31 شهریور 1401 به حساب این افراد واریز می شود.

فوق العاده کمک هزینه ویژه کارکنان دولت

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه تغییر ساختار سهام اعضا در موسسه و سیستم پرداخت اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک ماه را مورد تاکید قرار داد و از 15 به حساب آنها واریز می شود. روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات، در حالی که قبلاً حدود سه ماه طول می کشید.

وی بیان کرد: این اولین وجوهی است که معلمان بازنشسته قبل از ایجاد حقوق بازنشستگی توسط سازمان بازنشستگی کشوری دریافت می کنند.

باقرنژاد با اعلام اینکه حداکثر دریافتی مستمری بگیران یک میلیارد و چهل میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: میانگین دریافتی اعضای این موسسه به حدود 340 میلیون ریال رسیده و این در حالی است که میانگین مبلغی که در مدت خدمت به صندوق واریز کرده اند. ، حدود 86 میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 81 درصد فرهنگیان شاغل در این موسسه عضویت دارند، تاکید کرد: سایر فرهنگیان که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند برای بهره مندی از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند.

عضو هیات مدیره موسسه افزود: همچنین اعضای صندوق در شرف بازنشستگی می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور و یا دفاتر تعاونی آموزشی نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت به ادامه سودآوری موسسه در سال های آینده

دیدگاهتان را بنویسید