مشکلاتی که نگین گردشگری یاسوج را فلج می کند + تصاویر


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818348

آبشار یاسوج به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر بویراحمد شناخته می شود و رفع مشکلات آن باعث رونق این مکان گردشگری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، آبشار یاسوج با بهره مندی از طبیعت زیبا، آب و هوای مساعد و همجواری با استان های جنوبی به یکی از خوش آب و هواترین مکان های گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

این جاذبه گردشگری یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهرستان بویراحمد به شمار می رود و نماد شهر یاسوج به شمار می رود. طبق آخرین آمار، دومین جاذبه گردشگری استان شده است.


2863e688 af75 4618 bd23 1f182bedf761 خبر خاکستری

آبشار یاسوج به دلیل امکانات طبیعی در فصول مختلف پذیرای گردشگران است اما در ایام نوروز و همچنین در فصل گرم تابستان بیشترین گردشگر را از سراسر کشور دارد.

این جاذبه گردشگری هشت هکتار وسعت دارد و در حدود 2 کیلومتری شمال شهر یاسوج قرار دارد و گنجایش بیش از 5000 گردشگر را دارد.

وجود امکانات مختلف، همجواری با استان های جنوبی کشور و دیگر فرصت های طبیعی در این آبشار می تواند رونق گردشگری و اثرات اقتصادی مثبتی را در شهرستان بویراحمد و استان داشته باشد، اما تحقق آن امکان پذیر است. با در نظر گرفتن امکانات و حل مشکل. چالش ها و مسائل.


f35b2884 3029 46bd 834d d35b512c5880 خبر خاکستری

در شرایط فعلی به گفته مسافران و گردشگران مشکلاتی در این منطقه گردشگری وجود دارد که مسئولان و کارکنان باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند، یکی از این مشکلات در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی است.

در سرویس های بهداشتی این مکان توریستی، شیرها با مشکلاتی مواجه هستند که شست و شو و همچنین توجه به مشکلات بهداشتی را دشوار می کند.

در آبشار یاسوج گاهی آب در خیابان ها دیده می شود که مشکلات مختلفی از جمله احتمال تصادف خودروها و خسارت به مسافران را به همراه دارد.

در مناطق مختلف گردشگری کشور عوارضی برای رشد و توسعه این مکان ها در نظر گرفته شده است، اما در سال های مختلف تا به امروز که در ورودی آبشار از مسافران مسافران جمع آوری می شود، باید نوع هزینه ها مشخص و بیان شود. توجه به توسعه زیرساخت ها در این مکان گردشگری. .


0b666a39 7c07 4841 811a c92a87ecf859 خبر خاکستری

آبشار یاسوج در روشنایی روز زیبایی‌های خود را دارد، اما شب‌ها که نسیم خنک بهاری و تابستانی شروع به وزیدن می‌کند، از روشنایی برای مسافران در آلاچیق‌ها و مکان‌های پیاده‌روی محروم می‌شود. .

یکی دیگر از مواردی که می توان برای جاذبه گردشگری آبشار در نظر گرفت، نگاه به پارکینگ و همچنین مراکز اقامتی نزدیک این پارک است تا به جای خودروها در محوطه بکر آبشار، شاهد حضور گردشگران در این منطقه گردشگری

گفتنی است در کنار ظرفیت های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای رشد و توسعه آن، توجه به جاذبه های گردشگری می تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه استان داشته باشد و این امر مستلزم توجه به توسعه امکاناتی از جمله است. به عنوان رشد و توسعه زیرساخت در محل.گردشگری امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید