از نگین گردشگری تا مرکز زیارتی ایران

ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800306

یکی از مراکز گردشگری و تفریحی در گردشگری داخلی جزیره زیبای کیش است که در دل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. بازدید از جزیره کیش مسافران خاص خود را دارد و یک مسیر پر رفت و آمد گردشگری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مقاصد داخلی به ویژه سه مرکز گردشگری کیش، کشم و مشهد در بیشتر ایام سال سفر می کنند و مسافران زیادی از این مکان ها دیدن می کنند. در فصول مختلف سال و حتی در ایام کرونا به دلیل بسته بودن مرزها و نبود تورهای خارجی، تورهای داخلی به قدری رونق یافت که بسیاری از آژانس های مسافرتی با تورهای کیش، قشم و مشهد توانستند از بحران گردشگری عبور کنند. ناشی از کرونا این سه مقصد گردشگری هم در ایران و هم در کشورهای همسایه محبوب هستند. جزایر گردشگری کیش و کشم در جنوب ایران گوی سبقت را از سایر تورهای داخلی قاپید و در بازار خوش درخشید. تور مشهد در ایام خاص به ویژه در ایام نوروز مسافران و زائران سراسر ایران را به بازدید دعوت می کند.

تور کیش هیجان انگیزترین تور تفریحی

یکی از مراکز گردشگری و تفریحی در گردشگری داخلی جزیره زیبای کیش است که در دل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. بازدید از جزیره کیش مسافران خاص خود را دارد و یک مسیر پر رفت و آمد گردشگری است. این جزیره با 44 کیلومتر خط ساحلی 90 کیلومتر مساحت دارد. از تورهای کیش مانند بک مرجان و پارک ژوراسیک، ساتون کرک و سمبارون نیز نباید غافل شد که تجربه تورهای کیش، کشم و مشهد را دوچندان خواهد کرد. از دیگر فعالیت ها و تفریحات جزیره کیش می توان به جت اسکی، کابل اسکی، پاراسلینگ و پارک دلفین ها اشاره کرد که به رونق تورهای مختلف ارزان و لحظه آخری کمک کرد. خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، صبحانه، پذیرایی فرودگاه و …. در تورهای کیش ارائه شده است که پاسخگوی نیازها و نیازهای مختلف مسافران از این تور تفریحی خواهد بود. تور کیش به ویژه در فصل پاییز میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

تور قشم بزرگترین جزیره توریستی ایران

جزیره کشم بزرگترین جزیره ایران است که در تنگه هرمز در خلیج فارس قرار دارد. مساحت این جزیره 1491 کیلومتر مربع است که دو و نیم برابر جزیره بحرین است که دومین جزیره بزرگ خلیج فارس است. جزیره کشم به دلیل جاذبه های گردشگری و زیبایی هایش می درخشد. جزایر شیرین، سواحل وسیع و شنی، جنگل های زیبا و دره های شگفت انگیزی مانند دره ستاره ها در روستای برکه خلف بر جذابیت و محبوبیت این جزیره توریستی افزوده است. بهترین زمان برای سفر به قشم در فصولی است که می توانید تفریح ​​و سفر داشته باشید. برای مثال تفریحات آبی و ساحلی ایجاب می کند که گردشگران در فصول گرم سال به این مقصد زیبا سفر کنند. بنابراین مسافران قبل از سفر به مقصد باید اطلاعات کافی در این مورد داشته باشند. همچنین داشتن اطلاعات در مورد مراکز خرید قشم که برای مسافران اهمیت ویژه ای دارد، بسیار مهم است. بازار قدیم قشم، مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار پردیس انتخاب های بسیار خوبی برای خرید در قشم هستند که در تور قشم نباید از دستشان رفت.

afeff6fe 6925 4842 87ae b2c4069d3b7a خبر خاکستری

با تور مشهد به مرکز زیارتی و مذهبی ایران سفر کنید

شهر مشهد به عنوان مرکز و مرکز گردشگری مذهبی توانسته سهم زیادی در تورهای داخلی داشته باشد. وجود بارگاه مطهر امام هشتم امام رضا (ع) در این شهر مسافران و گردشگرانی از ایران و خارج از کشور را به خود جذب می کند. از دیگر جاذبه های گردشگری مشهد می توان به باغ وحش، باغ گیاه شناسی، آکواریوم، پارک ملی مشهد، پارک کوهسنگی، سرسره های آبی، آرامگاه نادرشاه افشار و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی اشاره کرد که گردشگران زیادی را با سلیقه های مختلف به سوی خود جذب می کند. پیش از جزایر کیش و کشم، کلان شهر مشهد در رتبه اول جذب گردشگر در تورهای داخلی قرار دارد که مسافران را به ویژه در ایام نوروز و مناسبت های مذهبی به بازدید از آن دعوت می کند. در همین راستا بسیاری از هتل های دو تا پنج ستاره مشهد با رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای گردشگری آماده خدمت رسانی به گردشگران سفر به مشهد هستند. مشهد علاوه بر این جاذبه ها دارای مراکز خریدی مانند پروما، آرمان و مرکز خرید خورشید نیز می باشد که می تواند مکمل بسته گردشگری باشد.

241294c9 cb65 491d 8d1c 5af933584587 خبر خاکستری

طرز تهیه تور کیش، کشم و مشهد

معمولا یکی از مطمئن ترین راه ها برای رزرو تور، شرکت های خدمات مسافرتی و مسافرتی هستند که برای یک تور خوب هماهنگی های لازم را انجام می دهند. در عین حال شرکت مسافرتی سلام پرواز همچنین لیدر و مجری مستقیم تورهای داخلی کشور توانست موجی از رضایت را به مسافران خود بدهد. سلام پرواز با ارائه انواع تورهای کیش، قشم و مشهد در قالب های آفری، لحظه آخری، لوکس و … به نیازهای متنوع مسافران خود پاسخ داد. مسافران می توانند در وب سایت شرکت ثبت نام کنند salamparvaz.com بازدید و رزرو تور مورد نظر در صفحه اصلی در قسمت تورهای داخلی. این شرکت مسافرتی ارائه خدمات مسافرتی با کیفیت و تخصصی به مسافران را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و پاسخگوی سوالات مشتریان خود به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 222221500-021 می باشد. از آنجایی که تورهای کیش، کشم و مشهد از تورهای پرطرفدار در این کشور هستند، مسیرهای داخلی نیز وجود دارد، بنابراین گردشگران زیادی دارند، بنابراین مسافران باید یک یا دو هفته قبل از سفر از سایت این مجموعه دیدن کنند و تورهایی را خریداری کنند که می خواهند. .

دیدگاهتان را بنویسید