مشکل بزرگ این است که چگونه می توان ستاره پرسپولیس یحیی شد

مشکل بزرگ این است که چگونه می توان ستاره پرسپولیس یحیی شد

نتایج پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر انتقادهایی را نسبت به عملکرد فنی بازیکنان و مربیان این تیم به دنبال داشته است. هواداران پرسپولیس که پس از کسب 5 قهرمانی متوالی لیگ برتر، انتظار نداشتند در پایان هفته بیست و چهارم با برتری 6 امتیازی مقابل استقلال به صدر جدول صعود کنند، فشار مضاعفی را برای از دست دادن یحیی گل محمدی به این تیم وارد کردند. در ابتدای فصل یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش بود.

این موضوع باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قبل از پایان مسابقات لیگ برتر لیست بازیکنانی که کادر فنی بررسی کرده اند را درخواست کند.

گل محمدی همچنین خواستار تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار و بازگشت بازیکنانی از تیم ملی مانند علیرضا بیرانوند شد تا نگرانی های خود را در مورد نقل و انتقالات تابستانی در این تیم منتقل کند.

بوآویستا دروازه بان پرتغال که به دلیل نیمکت نشینی و عملکرد ضعیف جایگاه خود را در برخی از دیدارهای تیم ملی ایران از دست داد و به همین دلیل امیر عابدزاده دروازه بان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ شد، اعلام آمادگی کرد که به پرسپولیس بازگردد و همه اینها منوط به موافقت بلژیکی است. پادشاه آنتورپ بیرانوند در آنتورپ در بوآویستا اجاره داده شده و پرسپولیس چاره ای جز پرداخت رضایت نامه آنتورپ ندارد.

باشگاه آنتورپ با اطلاع از محبوبیت بیرانوند در بین هواداران و صحبت از بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان، قصد دارد رضایت نامه وی را افزایش دهد تا در صورت تمایل بیرانوند، آن را به پرسپولیس بفروشد در غیر این صورت تحت تعقیب نیست. در لیست مازاد باشگاه قرار دهید.

سرخپوشان در این میان با بودجه بسیار محدودی دست و پنجه نرم می کنند و نمی توانند برای رضایت بیرانوند هزینه کنند. پرسپولیس پولی برای پرداخت جریمه 86 هزار دلاری آنتونی استوکس نداشت تا از AFC بخواهد از بودجه موجود استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید