مشکل بزرگ خرید جدید پرسپولیس در آستانه جام جهانی

مشکل بزرگ خرید جدید پرسپولیس در آستانه جام جهانی

فراز و نشیب های حامد لک در فصل گذشته لیگ برتر باعث شد تا یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد احمد گوهری از صنعت نفت آبادان را جایگزین او کند تا در بازی برگشت به قرمزها کمک کند.

اما اشتباهات فردی لاک و تردید گوهری باعث شد تا نه تنها باشگاه پرسپولیس تصمیم به بازگرداندن علیرضا بیرانوند بگیرد، بلکه داود فنایی، مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز توسط دستیاران گل محمدی محروم شد. حامد لک هم به مس رفسنجان پیوست تا علیرضا بیرانوند بدون حریف جدی به دروازه پرسپولیس برگردد.

بیرانوند پس از دو فصل ناکامی در فوتبال باشگاهی اروپا به پرسپولیس بازگشت و با مربی جدیدی در فوتبال باشگاهی ایران همکاری خواهد کرد.

ولزلی نانکا، مربی دروازه بانان الریان قطر از سال 2016 تا 2022 با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تا به یحیی گل محمدی کمک کند تا آمار گلزنی این تیم را در فصل آینده بهبود بخشد.

نانکا به جمع مربیان تازه وارد فوتبال خارجی در ایران اضافه شد که در دوران حضورشان در الریان آمار خوبی نداشتند.

دروازه بانان الریان فصل گذشته 40 گل به ثمر رساندند. آماری که با زدن تنها 22 گل از 22 بازی در فصل 2020-2021 مرتبط بود. نانکا که یکی از مطرح‌ترین مربیان خارجی نسل جدید فوتبال قطر به شمار می‌رفت، سرمربی بیرانوند خواهد بود تا بتواند جایگاه خود را در تیم ملی ایران برای حضور دائمی در جام جهانی 2022 بازیابد.

باید دید ننکا چگونه به بیرانوند کمک می کند تا با روند سینوسی در برخورد با دروازه بان های الریان کارایی خود را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید