مشکل جدید تیم ملی والیبال با مصدومیت 2 بازیکن


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854743

تیم ملی والیبال کشورمان احتمالا در غیاب هر دو بازیکن باید به مصاف هلند برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌ها در سال 2022 موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم ملی چین را شکست دهد.

ملی پوشان والیبال کشورمان محمد طاهر وادی پاسور در جریان این دیدار از ناحیه انگشت شست آسیب دیدند اما با وجود درد شدید همچنان ترجیح داد در این تیم بماند و برای قهرمانی تیم ملی تلاش کند. این بازیکن پس از پایان بازی توسط فیزیوتراپ تیم ملی گلیپور تحت مداوا قرار گرفت.

در تمرین روز گذشته تیم ملی در برزیل ورم انگشت شست این بازیکن تشدید شد. به این ترتیب روند درمان وادی باید با سرعت بیشتری ادامه یابد تا کادر پزشکی و فنی در صورت تمایل در دیدار بعدی تیم ملی کشورمان به میدان بروند. حضور وادی در دیدار تیم ملی مقابل هلند در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

همچنین رضا عابدینی گلزن سرعت تیم ملی کشورمان نیز دچار درد زانو شد که با هماهنگی کادر پزشکی و فنی از ناحیه زانو VMRA گرفته شد. پس از مشخص شدن نتایج آزمایشات، در مورد وضعیت وی تصمیم گیری خواهد شد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار مقابل هلند که فردا (جمعه 30 خرداد) برگزار می شود، کار سخت تری پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید