مشکل طلبکار جدید برای پرسپولیس

مشکل طلبکار جدید برای پرسپولیس

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قسمت دوم قرارداد فصل جاری را به یورگن لوکادیا و جورجی گلسیانی پرداخت که همچنان با مشکل بسته شدن حساب بانکی خود مواجه است.

یکی از طلبکاران واقعی در سال 1393 بابت بدهی 2 میلیارد تومانی از این باشگاه شکایت کرده بود که این مبلغ به دلیل بی توجهی مدیران قبلی به 27 میلیارد تومان رسید که رضا درویش مدیرعامل سره پوشان با این موضوع مواجه شد. یک مشکل ناگهانی

درویش که برنامه ریزی مالی باشگاه را برای پرداخت به موقع اعضای تیم در این فصل انجام داده بود، با وضعیت نامطلوبی مواجه شد. پیگیری های حقوقی باشگاه پرسپولیس تا زمانی که این فرد از تصمیم قطعی مراجع قضایی مبنی بر تخفیف فعلا قانع نشود ادامه دارد.

آن طلبکار دو بار با معاونان درویش مذاکره کرد و هر دو بار اعلام کرد که از حقوق خود ضایع نخواهد شد. درویش می خواهد اواسط هفته آینده دوباره با این وام دهنده جلسه بگذارد تا در صورت امکان اقساط 27 میلیاردی خود را پرداخت کند، اما موضع این فرد در این مورد نیز فعلا منفی است.

با این حال مدیرعامل پرسپولیس تا ابتدای آبان ماه فرصت دارد تا این مشکل را حل کند تا بتواند قسط دوم قرارداد بازیکنان و مربیان داخلی را پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید