یک تیم و حداقل 7 طلبکار داخلی مقابل پرسپولیس

دلیل محرومیت «پرسپولیس» مطرح شده و شاید توجه چندانی به این موضوع نمی شود که دروازه بان سابق قرمزها تنها شاکی در صورت بستن پنجره این تیم نیست و مدیران «پرسپولیس» باید راضی و چهار شاکی دیگر! اما نام چهار شاکی تا شب گذشته به رسانه ها نرسید. این احتمال وجود دارد که چهار شاکی دیگر نخواسته اند نامه شان در رسانه ها منتشر شود. نکته دیگری که باید تکرار شود این است که تا آخرین لحظه نگارش این مطلب، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از بستن پنجره این باشگاه خودداری می کرد اما با توجه به احتمالات و همچنین مصاحبه معمارزاده و وجود چهار شاکی احتمالی که می توانند علیه پرسپولیس محکوم شوند نگاهی به لیست بلندبالای طلبکاران این باشگاه انداخته ایم که البته برخی از آنها همگی به دنبال صدور حکم قضایی هستند.

3 بازیکن امید در مجموع 520 میلیون تومان

حمید طاهرهانی بازیکن جوان سابق پرسپولیس نیز 120 میلیون تومان و همچنین شاهین عباسیان و ابوالفضل درویس پور هر کدام 200 میلیون تومان از پرسپولیس طلب کرده اند که مجبور به شکایت شده اند. ارقامی که نباید برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس پول کمی باشد اما همین پول پرداخت نشده می تواند برای باشگاه میلیونی هوادار مشکل ایجاد کند. نکته عجیب اینجاست که هر سه این بازیکنان در پرسپولیس نام و نشانی دست و پا کردند و مدیران وقت پرسپولیس به جای درآمدزایی از فروش بازیکنان جوان به باشگاه، به آنها بدهکار بودند که در هیچ حرفه ای عادی نیست. باشگاهی در دنیای فوتبال! البته این سه بازیکن جزو طلبکاران باشگاه پرسپولیس هستند و هنوز مشخص نیست که آیا جزئی از چهار محکوم هستند یا خیر.

کاپیتان سابق نمی خواهد مشکل ایجاد کند؟

رضا نورمحمدی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس است که می خواهد به این باشگاه بپیوندد. کاپیتان سابق پرسپولیس بیش از پنج سال است که پیگیر مطالباتش از این باشگاه است! طبق اخبار رسیده، نورمحمدی حدود 700 میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار است اما در مصاحبه ای گفته دوست ندارد تیم سابقش را برای دریافت مطالباتش به زحمت بیندازد! با این حال، هنگامی که درخواست تجدید نظر می شود، می توان هر دستوری را صادر کرد، مانند بستن پنجره نقل و انتقالات. خبری که هنوز توسط نورمحمدی یا باشگاه پرسپولیس تایید نشده است.

نوه سعید راد هم طلبکار است

آدام همتی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس است که تلاش می کند مطالبات خود را از این باشگاه بگیرد. همتی که در دوران مربیگری برانکو به پرسپولیس پیوسته، حدود 465 میلیون تومان از این باشگاه می خواهد و منتظر است تا پولش را بگیرد! نکته جالب اینکه این بازیکن جوان پس از جدایی از پرسپولیس تقریباً زمین را ترک کرد و خبری از او نیست اما شاید به خاطر حکمی که علیه سرخ ها صادر شده، نامش دوباره مطرح شود.

مصلح از بقیه مشکوکتر است

شایان مصلح دیگر بازیکنی است که در زمان حضور سامی در پرسپولیس به صورت جدی و علنی مطالبات 500 میلیون تومانی خود را مطالبه کرد. اگر یادتان باشد در زمان سمیعی در پرسپولیس یکی از شاکیانی بود که به همراه سوشا در شکایت او شرکت نکردند و به توافق و سازش نرسیدند! او همچنان نمی تواند با تیم سابقش به میدان برود و یکی از گزینه هایی است که ممکن است به همراه میثاق و سه نفر دیگر مقابل پرسپولیس قطعی شده باشد.

فرزاد خاتمی هنوز پولش را نگرفته است

فرزاد خاتمی که سابقه بازی در بسیاری از تیم های لیگ برتری را در کارنامه خود دارد نیز یکی از طلبکاران پرسپولیس است که چند سال پیش برای دریافت مطالبات خود به فدراسیون فوتبال مراجعه کرد و سال گذشته که پنجره پرسپولیس توسط شاکیان داخلی بسته شد، او رفت. به باشگاه و درخواست برای دریافت باقی مانده مطالبات خود را. به نظر می رسد زمان تسویه حساب با این بازیکن فرا رسیده باشد، بازیکنی که در فصل سیزدهم به پرسپولیس پیوست و عملکرد چندان خوبی در این تیم نداشت.

دو نفر درخواستشان را بخشیدند، چند نفر موافقت کردند

اسفند سال گذشته که پنجره پرسپولیس به دلیل بدهی های داخلی بسته شد؛ جعفر سمیعی مدیرعامل وقت پرسپولیس کار را آغاز کرد و با طلبکارانی چون سپیتیم ارفی، محسن خلیلی وکیل مرحوم مهرداد اولادی و فرشاد احمدزاده و وکیل سوشا مکانی به توافق رسید. در میان طلبکاران پرسپولیس افرادی مانند امیرحسین اصلانیان و مهرداد کفشگری بودند که خواستار وفاداری خود به تیم سابق و هواداران بودند. با این حال، همانطور که در چند بند بالا خواندید، پرسپولیسی ها همچنان شاکیان داخلی دارند که در پرونده هایشان حکمی دریافت کرده یا خواهند گرفت و باید با آنها تسویه حساب کنند. علاوه بر این پرونده ها، باشگاه شاکیانی دارد که می خواهند مطالبات خود را در مراجع قضایی بگیرند. البته این فقط برای افراد داخلی است و در گزارش به طلبکاران خارجی اشاره ای نشده است. در هر صورت به نظر می رسد اگر گفته های مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر باز شدن پنجره باشگاه صحت داشته باشد دیر یا زود شاهد تکراری ترین اتفاق دو سه سال اخیر و خبر بسته شدن پنجره باشگاه خواهیم بود. مجددا اعلام خواهد شد پنجره ای که انگار تمایلی به باز شدن ندارد.

یک ملوان دیگر از پرسپولیس گلایه می کند

باشگاه ملوان یکی دیگر از طلبکاران پرسپولیس است. چند سال پیش به دلیل انتقال صادق محرمی به پرسپولیس، باشگاه شمالی مبلغ 200 میلیون تن را به عنوان حق رشد طلب کرد و پرسپولیسی ها موظف به پرداخت این مبلغ شدند. با وجود اینکه صادق اکنون در فوتبال اروپا بازی می کند اما بی توجهی مدیران وقت در پرداخت حق رشد بازیکن ملوان باعث شد تا این تیم در لیست طلبکاران پرسپولیس قرار بگیرد. شهرهدی البته تا چند روز پیش شاکی جدی از پرسپولیس بود و حالا توافق شده که مطالبات او در چند قسط پرداخت شود وگرنه باز هم تعداد تیم های شاکی از پرسپولیس به دو تیم می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید