در مورد لوکادیا اگر راه حل سیاسی ندهند حق پرسپولیس را می گیریم/110 طلبکار داریم!

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922094

عده ای می خواهند با توهین به افسانه های ایران شهرت پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از زمان رویانیان 110 طلبکار کم و بیش وجود دارد که قطعا بدهی آنها را به موقع پرداخت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش درباره برد بالای پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: در 4-3 هفته اخیر برخی فکر می کنند برای کسب شهرت با توهین یا استفاده از الفاظ رکیک علیه اسطوره های ایرانی به این راه ادامه می دهند. در حالی که اسطوره ها برای بالا بردن پرچم ما زحمت کشیدند. خوش اخلاقی و محبت بیش از هر چیز دیگری بازار دارد و به جای اینکه به هر طریق دیگری مورد توجه قرار گیرد دیده می شود.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: پسرها بازی خوبی انجام دادند. اینجا باید این برد شیرین را به هواداران و به خصوص دو بازیکن جوان خدادادی و فهیم تقدیم کنیم که متاسفانه مصدوم شدند. خداوند شهد شیرین این پیروزی را نصیبشان کند. آنها موفق شدند نیم فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برسانند. البته جایی برای قهرمان میان فصل نیست. این فقط برای تثبیت موقعیت ما خوب است. خداوند در نیم فصل جدید به ما موقعیت خوبی عنایت فرماید. تلاش کادر فنی امروز نشان داد که این تیم به بازیکن خاصی وابسته نیست. نشان از کار تیمی و تاکتیکی گل محمدی و کادر فنی داشت که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدام قانونی انجام خواهد داد، گفت: یک روال قانونی وجود دارد که بهتر است در مورد آن صحبت نشود و در مجامع حقوقی و بین المللی مطرح شود. در جایی سوء استفاده شده است به همین دلیل پرسپولیس از قدرت دوگانه خود با وکلای بین المللی استفاده می کند و اجازه لطمه به مردم و حقوق بیت المال را نمی دهد.

درویش با بیان اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده هایی مانند استوکس ضرر می کند و اینکه آیا قول می دهد پرسپولیس مجبور به پرداخت پول به لوکادیا نشود، اظهار داشت: گذشته قابل جبران نیست. می تواند به ما کمک کند تا حقوق هواداران را بگیریم. ما مطمئن هستیم که اگر مجامع سیاسی بین المللی تصمیم نگیرند، حق هواداران را سلب می کنیم.

وی در مورد اینکه آیا شکایت رسمی صورت گرفته است، گفت: در حال انجام این کار هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره توهین گل محمدی در تلویزیون و اینکه آیا شکایتی صورت می گیرد، گفت: در این مورد لطفا زیاد بزرگنمایی نکنید.

درویش گفت: بسیاری طلبکارند. از دوره رویانیان تا الان 110 طلبکار کم و بیش بله یکی از طلبکاران است. قطعا مطالبات آنها را به موقع پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره مخالفت فیفا با نامه نگاری پرسپولیس درباره پرونده رادوسوویچ گفت: چنین چیزی وجود نداشت. این مسائل حقوقی نکاتی دارد که شاید نتوانیم از این صحبت ها در آنجا بهره مند شویم. تمام تلاش ما این است که حقوق از دست رفته را به مردم بازگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شایعه امضای علی علیپور و پیشنهاد دریافتی مهدی عبدی گفت: تاکنون مذاکره ای صورت نگرفته است، سرمربی تیم باید لیست باشگاه را اعلام کند به استثنای عیسی آل کثیر. ، او حتی یک نفر را برای استخدام وارد نکرده است. البته آنقدر جوان خوب، با استعداد و با انگیزه داریم که شاید اصلاً این کار لازم نباشد، اما باز هم اگر گل محمدی بخواهد، بازیکن می گیریم.

وی در مورد اینکه آیا این بازیکن درخواست جدایی داده است، گفت: هنوز نه، امروز نیم فصل تمام شد.

درویش در خصوص اینکه آیا گل محمدی زمان مشخصی را برای ارائه لیست نقل و انتقالات تعیین کرده است، گفت: خیر، امروز نیم فصل تمام شد.

وی درباره آنچه که به نظر می رسد به سکوت نقل و انتقالات تبدیل شده است، گفت: باید کاری کرد که اتفاقی نیفتاده، رسانه ای شود؟!

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط آل کثیر گفت: همه چیز تمام شده است. او قرارداد خود را امضا کرده است.

درویش در مورد اینکه آیا پول رادوسوویچ آماده است، گفت: ما هم دیروز نامه او را نوشتیم و انشالله انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید