ما قیمت های فعلی را نمی پذیریم. حداقل 25 تریلیون هزینه داریم / با کمک مردم برای تولید ثروت حق خود را از صداوسیما می گیریم


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813084

رئیس سازمان خصوصی سازی برای این اتفاق پوست ما را برید!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قیمت گذاری غیرقابل قبول است، من هم از روز اول گفتم 25 تا 30 هزار میلیارد تن هزینه داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست خبری در ورودی سرخابی ها در بازار سرمایه در وزارت اقتصاد و دارایی گفت: این کار بزرگ، انقلابی و جهادی این روزها انجام شده است. چیزی که آنها تصور می کردند یک رویا بود، اما به واقعیت تبدیل شد و تقریباً می توان گفت که در 10-15 سال گذشته همیشه شنیده ایم که خصوصی سازی در پایان سال، 6 ماه بعد یا سال آینده انجام می شود. .

وی همچنین گفت: از رئیس جمهور، جناب آقای رئیسی و اعضای دولت محترم جناب آقای خاندوزی به ویژه آقایان قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی و آقای فدایی تشکر می کنم. این اقدام جز با تصمیم دولت محترم و اعدام 24 ساعته آقای گربان زاده که به راستی می توان گفت پوست کنده شده انجام نمی شد! گاهی تا ساعت 22:30 در 23 باشگاه بودیم، خود آقای قربان زاده روز پنجشنبه می آمد و به ما سر می زد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما شبانه روزی کار کردیم، نه برای کار ساختاری، بلکه برای مردم، آن وقت تلاش شبانه روزی معنا پیدا می کند. فکر می کنم این انقلاب یک انقلاب بزرگ در ورزش ایران به خصوص فوتبال ما است. ما فوتبال حرفه ای را 21-22 سال پیش شروع کردیم اما امروز واقعا روزی است که می گذرانیم و از فردا فوتبال وارد دروازه فوتبال حرفه ای می شود و دو باشگاه پرطرفدار متعلق به مردم خواهند بود و آنها رسما مالک این تیم ها خواهند شد. .

ما می‌خواهیم یک خانه شیشه‌ای بسازیم، نمی‌خواهیم جایی پنهان شویم؛ در بورس می‌خواهیم خودمان را معرفی کنیم و نمایشگاه بگذاریم، می‌خواهیم همه بدانند که ما در حال انجام چه معاملات مالی هستیم. طبیعتاً اتفاقی که افتاد مشارکت و همکاری مردم بود که به موضوعی می انجامد که در ابتدای حضورم در استقلال به آن اشاره کردم. تولید ثروت

او اذعان کرد: «ما می‌خواهیم از این معدن فوتبال ثروت و پول تولید کنیم و کار خواهد کرد. وقتی مردم در آن چند سال کنار ما نبودند حق ما را ضایع کردند که یکی از آنها صداوسیما بود. محتوا برای ما، پر کردن برنامه برای ما، موضوع برای ما، پوشش فضایی برای محتوا برای ما، اما تبلیغات و … برای تلویزیون.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حق پخش گفت: انصاف نیست که این حق پخش را داشته باشند اما ما در فقر هستیم، بدهی داریم و در فقر هستیم. اینکه به ما ظالمانه نگاه می کنند و از کنار ما می گذرند و به حرف ما گوش نمی دهند. 4-5 ماه پیش از رئیس رسانه ملی آقای جبلی و همکارانش خواستم که به ما حق بدهند. پولی که از آنجا برای تبلیغات می آید برای ماست، چون ما موضوع و محتوا هستیم، اما نمی دهند. امروز پایان روزی است که ما تنها هستیم، مطمئناً حقوق از دست رفته خود را با اهالی بورس به دست خواهیم آورد.

وی در واکنش به قیمت گذاری خاطرنشان کرد: قیمت گذاری غیرقابل قبول است. اگر 35 میلیون مداح را در نظر بگیریم و در روند اقتصادی آنها را چند میلیاردی ندانیم و 500 هزار تن را ببینیم، هزینه اقتصادی این مجموعه حدود 17.5 هزار میلیارد تن است. املاک و دارایی ها سر جای خود هستند چون گفتم از روز اول 25 تا 30 میلیارد تن است.

آجورلو ابزارهایی در این زمینه داشت: من این حق را به دوستان عزیز به کارشناسان قوه قضائیه می دهم چرا که قبلاً این کار را نکرده اند و قیمت ساختمان و کارخانه و … را برای خصوصی سازی تعیین کرده اند. به نظر من تصور آنها از این قیمت گذاری کاملا اشتباه است. در مورد قیمت گذاری استقلال و پرسپولیس اظهار نظر کردیم اما دوست نداشتیم بازی خراب شود و مهم این است که بازی امروز برگزار شود، هرچند از گرانی متضرر شدیم و قیمت پایین بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: با اینکه پادشاه دبی و باشگاه ایرانی را ندیده اید، باشگاه ترکیه را ندیده اید، زمین تنیس میرداماد را ندیده اید، ساختمان مرکزی ندیده اید. در تهران و 50 مجتمع مربوط به استقلال را ندیده اید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید