بودجه ما فقط برای هزینه های حمل و نقل و هزینه های اقامت بازیکنانمان کافی است / با این ثروت نمی توان انتظار نتیجه داشت

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805773

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: بودجه باشگاه ما فقط برای هزینه ایاب و ذهاب و اسکان بازیکنانمان در تهران کافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید باشتباوی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در سی و یکمین دوره لیگ برتر در خصوص رقابت های واترپلو گفت: لیگ امسال با حضور 5 تیم آغاز می شود و نفت و گاز گچساران به عنوان مسن ترین تیم در این رقابت ها آغاز می شود. او به همراه جوانان محلی برای حمایت از آینده واترپلو ایران آمده بود.

باشت باوی خاطرنشان کرد: وزارت نفت با اعمال قوانین سختگیرانه برای دو تیم نفت گچساران و امیدیه، ما را برای جذب بازیکنان نامسلح دچار مشکل کرد و تیم واترپلو گچساران که سالانه بازیکنان زیادی را به تیم های ملی معرفی می کند، جذب می کند. بازیکنان شرکت غیرشرکتی با مشکل بزرگی مواجه است و نتایج امسال تحت تأثیر این قانون سختگیرانه قرار گرفته است. امیدواریم مسئولان ورزش وزارت نفت و در راس آنها منصور قنبرزاده با لغو این قوانینی که از سوی دولت گذشته وضع شده بود، دست خود را برای جذب بازیکنان نامحرم باز کنند.

باشت باوی از برگزاری دومین مرحله مسابقات لیگ واترپلو در استخر مجموعه ورزشی شیرودی در 18 دی ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به سنگین بودن سویه ایمیکرون در کشورمان و احتمال ابتلا ورزشکاران و لیدرها به این بیماری. ویروس، بهتر است مسابقات را کمی به تعویق بیندازیم، بازیکنان و برگزارکنندگان نباید مشکلی داشته باشند.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران درباره نتایج این تیم در لیگ برتر گفت: بنابراین بودجه محدودی دارد.

بازیکن سابق تیم نفت و گاز گچساران درباره سطح لیگ امسال نسبت به سال گذشته گفت: فدراسیون شنا در سالی که تعطیلی استخرها و تاسیسات آبی برگزاری مسابقات را با مشکل مواجه کرده بود از این اقدام استفاده کرد. نشان داد که شایسته است تلاش های رضوانی در این زمینه ارزیابی شود.

باشت باوی در پایان شانس بالای دانشگاه آزاد را برای قهرمانی در لیگ امسال دانست و ابراز امیدواری کرد که نفت و گاز گچساران در فصل آینده با تیمی قدرتمند به میدان برود تا انتظارات مردم گچساران برآورده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید