اگر بدشانس باشیم مدال می گیریم


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888703

مربی تیم هدف پرواز کشورمان گفت: اگر بدشانس باشیم با این مهارت با لب های خندان از قونیه برمی گردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام رجایی در خصوص حضور تیراندازان هدف هوایی در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه گفت: اردوها از اسفند سال گذشته آغاز شد و در یک مسابقه برون مرزی در باکو شرکت کردیم تا ببینیم بعد از سه سال دوری در کجا هستند. از زمین ها ما جدول قهرمانی جهان هستیم. بعد از مسابقات باکو تمرینات خود را در فرودگاه آزادی ادامه دادیم و تقریباً کمبودی نداشتیم.

وی در خصوص تمرین تیراندازان هدف گفت: درست است که بعد از سه سال غیبت هنوز به سطح تمرینی که قبل از این زمان داشتیم نرسیده ایم، اما سعی کرده ایم در بازی های همبستگی اسلامی با موفقیت شرکت کنیم. کشورها، و ما در سطح خوبی از آمادگی قرار داریم.

مربی تیم هدف پروازی کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درباره شانس مدال آوری یادآور شد: اگر شانس نیاوردیم با این مهارت با لب های خندان از اسب برمی گردیم.

رجایی در خصوص سطح رقبای ایران در این مسابقات گفت: ترکیه میزبان یکی از قدیمی ترین و قوی ترین کشورها در این رشته است. کویت در این زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده و در سطح بالایی قرار دارد. قطر، امارات نیز در این زمینه کار کرده اند، قزاقستان نیز سرمایه گذاری های زیادی در اهداف هوایی انجام داده است.

بالاخره گفت: اگر همان مهارتی را که در قونیه به دست آوردیم نشان دهیم، می توانیم به اهداف و برنامه هایمان برسیم و در قونیه فینالیست شویم.

دیدگاهتان را بنویسید