مصادره و تخریب منازل مبارزان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی


ساعت: 02:24
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909346

دستور تخریب منازل عملیات ضد صهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیست صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، تخریب منازل و محل سکونت شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد. در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرماندهی مرکزی این ارتش دستور مصادره و تخریب خانه های «عبدالرحمن» و «احمد عابد» دو رهبر عملیات مقاومت 14 سپتامبر گذشته را امضا کرده است. در مرگ یک صهیونیست

پیشتر اشغالگران صهیونیست روز دوشنبه خانه یک شهروند فلسطینی را در شهرک بیت حنینه در شمال قدس اشغالی تخریب کردند و به بهانه عدم دریافت مجوز ساخت، ساختمان در حال ساخت را تخریب کردند.

پیش از این گفته شده بود که روز دوشنبه روز بسیار سختی برای فلسطینی ها بود زیرا ماشین ویرانگر صهیونیستی بسیار فعال بود و چندین خانه متعلق به فلسطینی ها را در مناطق مختلف تخریب کرد.

منابع فلسطینی همچنین تصاویری از حمله نظامیان صهیونیست به روستای ام الحیران در صحرای نقب (جنوب سرزمین های اشغالی) و آغاز روند ساخت شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه منتشر کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی از مدت ها قبل اقدام به تخریب مناطق مسکونی برای ایجاد شهرک ها یا پایگاه های نظامی صهیونیستی کرده است. این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام را تلاشی بیهوده برای بازگرداندن چهره ویران شده این رژیم در برابر مقاومت اعلام کرد. در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تخریب منازل شهروندان فلسطینی بر اساس سیاست مجازات دسته جمعی علیه ملت فلسطین و تلاشی بیهوده برای تخریب چهره این رژیم در برابر مقاومت است.

جهاد اسلامی فلسطین افزود: تروریسم رژیم صهیونیستی در معرض دید جامعه جهانی قرار گرفته است اما این تروریسم با هیچ واکنشی مواجه نمی شود. جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین به مبارزه با دشمن و دفاع از حقوق مشروع خود در تمامی اراضی اشغالی ادامه خواهد داد. این بیانیه می افزاید: ملت بردبار ما در طول دهه ها مبارزه با دشمن ثابت کرده است که سیاست تخریب منازل، روحیه مقاومت در میان شهروندان فلسطینی را تضعیف نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید