رژیم صهیونیستی 22 ساختمان فلسطینی را تخریب یا مصادره کرد

ساعت: 06:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783094

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) سه شنبه شب در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته 22 خانه و ساختمان فلسطینی را در کرانه باختری و شرق بیت المقدس تخریب یا مصادره کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد آمده است که مقامات اسرائیلی 22 ساختمان فلسطینی را به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب یا مصادره کرده اند.

بر اساس این گزارش، این اقدام مقامات صهیونیستی منجر به اخراج 13 نفر و خسارت به کسب و کار و معیشت 1400 نفر شد.

این گزارش می افزاید: مقامات رژیم صهیونیستی با مصادره بخشی از یک مدرسه کودکان فلسطینی با بودجه بین المللی در منطقه حمام المله در دره اردن به تحصیل 50 دانش آموز آسیب رسانده اند.

این حزب سازمان ملل افزود که محرومیت ساکنان شمال غرب از آب آشامیدنی و کشاورزی سالم، شرایط را در منطقه سخت و غیرقابل تحمل می کند.

این در حالی است که در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و با وجود مخالفت هیئت های آمریکایی، کانادایی و اسرائیلی، کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل سه شنبه شب به وقت محلی شش قطعنامه را علیه این رژیم تصویب کرد.

در این قطعنامه ها اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض سیستماتیک حقوق بشر مردم فلسطین و توسل به زور علیه شهروندان فلسطینی به ویژه ساکنان نوار غزه که منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان و شهرک‌ها شد، بیان شده است. در سرزمین های اشغالی از جمله بیت المقدس شرقی و جولان اشغالی محکوم کردند.

در این قطعنامه ها همچنین محاصره زمینی، هوایی و دریایی غزه، شهرک سازی در اراضی اشغالی، اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی، تخریب منازل و بازداشت های خودسرانه و زندانی کردن فلسطینی ها و … محکوم شده است. بازگشت فلسطینیان و خانه شما برجسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید