مصرف بنزین در استان زنجان به طور متوسط ​​85 درصد افزایش یافت.


ساعت: 08:06
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818087

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه میزان مصرف بنزین در استان از 26 اسفند نسبت به روزهای گذشته و سال های گذشته افزایش یافته است، گفت: در برخی روزها مصرف بنزین در حال افزایش است 100 افزایش یافته است. و حتی 120 درصد «در مقایسه با روزهای گذشته و حتی پارسال که با این شرایط مواجه بودیم، مصرف بنزین به طور متوسط ​​حدود 85 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: از 26 اسفندماه امسال میزان مصرف بنزین نسبت به روزهای گذشته و سال های گذشته افزایش یافته است چراکه سفرها در نوروز رو به رشد بوده و شاهد رفت و آمدهای زیادی در شمال غرب بوده ایم و دروازه ورودی استان و مصرف بنزین رو به افزایش است. به طور قابل توجهی.

وی افزود: در برخی روزها نسبت به روزهای گذشته و حتی سال گذشته شاهد افزایش 100 و حتی 120 درصدی مصرف بنزین بوده ایم که در این شرایط مصرف بنزین از 26 اسفند به طور میانگین حدود 85 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: با توجه به مصوبات ستاد تاج و تخت کشور و عدم محدودیت سفر در نوروز، پیش بینی می کنیم میزان مصرف سوخت در ایام نوروز به میزان قابل توجهی هزینه شود. به همین دلیل در ماه‌های گذشته پیش‌بینی‌های لازم و حتی بیش از نیاز ذخیره‌سازی انجام شد و به همین دلیل تاکنون مشکلی در تامین سوخت نداشته‌ایم.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی چندین برابر سوخت در روستاها ذخیره می شود و به جرات می توان گفت تا پایان نوروز کمبود سوخت نخواهیم داشت.

حبیبی با بیان اینکه اکیپ های گشت این شرکت برای ارائه بهترین خدمات به صورت مستمر در پمپ بنزین ها حضور دارند و مشکلات و ایرادات را بررسی می کنند، گفت: در صورت بروز آسیب به نازل ها و سایر مشکلات در اسرع وقت مشکلات برطرف می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید