مصلای جمعه قلعه رئیسی باز شد + عکس


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820403

مصلای محمد رسول الله شهرستان کلاه رئیسی پس از سال ها انتظار با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این تهدید صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه استان، مدیر شورای سیاسی ائمه جمعه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه و ائمه جمعه دهدشت، دیشموک و قلعه رونمایی شد. -رئیسی و مسئولین.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کوگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح مصلای کلاه رئیسی جمعه با بیان اینکه مصلای جمعه یک پایگاه چند منظوره است، گفت: مصلی پایگاهی است انقلاب و پایگاه اجتماعی جمعه ها اساس انقلاب و مقاومت مردم شد.

وی گفت: در مقابل همه دشمنی ها با انقلاب و در جایی که همیشه جا برای مقابله با توطئه ها وجود داشته است، پایگاه های نماز جمعه است.

4e019bbc eb0f 4af9 b3f9 f940e2cf19b2 خبر خاکستری

آیت الله حسینی گفت: مردم کلاه رئیسی، مردم همیشه در میدان بوده اند و پای انقلاب ایستاده اند که قابل تقدیر است و یکی از معیارهای مهمی که دشمن از آن می ترسد، پایگاه نماز جمعه است. هر هفته در حدود 900 نقطه از کشور «نماز جمعه به سنگر نفوذ ناپذیر اسلام و انقلاب تبدیل شده است و دشمن در صدد تضعیف این جایگاه است.

وی افزود: دشمن مأیوس است که مردم را از نماز جمعه و مصلای دور نگه دارد و برای حفظ استقلال کشور همه باید به جایگاه نماز جمعه توجه ویژه داشته باشیم و اگر امنیت و عزت کشورمان را می خواهیم یکی از پایه های مهم این قلعه، نماز جمعه است.

حسینی افزود: بخش چاروسا ظرفیت بسیار خوبی دارد و نیروی کار مهمترین ظرفیت این منطقه است و باید از آن استفاده کرد. ایجاد شغل یکی از دغدغه های مهم مردم چاروسا است. حذف شود.

وی گفت: راه اندازی دفتر بنیاد علوی حق مردم این منطقه است. و قول دادند اما هنوز خبری از این موضوع نیست و امیدواریم این مشکل در منطقه حل شود.

332f8995 7140 4830 a8cd 99a58105d0d8 خبر خاکستری

حسینی گفت: نباید فکر کنیم با آمدن این نهادها همه مشکلات حل می شود تا زمانی که خوب کار کرده باشند، بلکه مردم نقش کلیدی دارند و مردم باید با مسئولان برای حل مشکلات همکاری کنند.

وی افزود: شهر شدن فرصت خوبی است اما گاهی چنین مشکلاتی حاکم می شود که مردم می گویند می خواهیم همینطور باشیم چرا که ابتدا باید زیرساخت های یک شهر را فراهم کنیم و هنوز فراهم نشده است و کارمندان باید فکری به حال خود کنند. ایجاد زیرساخت

امام جمعه یاسوج گفت: هفته گذشته به موضوع ورزشگاه مدیرکل ورزش و جوانان اشاره کردیم و مشکل جوانان این منطقه باید رسیدگی شود و امروز ورزشگاه برای جوانان مهم است و مشکل آنها ورزش است. اگر استادیوم نباشد حتما سراغ موضوعات دیگر می روند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه شهرستان کلاه رئیسی با تقدیر از همه دست اندرکاران ساخت مسجد در این منطقه گفت: زحمات نماینده ولی فقیه، سپاه فتح شورای سیاسی ائمه جماعات، فرمانداران و فرمانداران شهرستان تکمیل شده اند و جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کنم.

6b32af70 056c 4ab3 a1ab d0ac9ef80bb5 خبر خاکستری

وی به مشکلات بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: بخش چاروسا در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری و اشتغالزایی و از همه مهمتر نیروی کار فعال و ظرفیت برای احداث کارخانه گچ پتانسیل بالایی دارد که می تواند بسیار کمک کننده باشد. . . برای داشتن یک منطقه.

امام جمعه کالا رئیسی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: ظرفیت زیادی برای جذب سرمایه گذار برای احداث کارخانه گچ دارد. در این بخش می توان برنامه ریزی های مختلفی انجام داد و برای ایجاد اشتغال در این منطقه تلاش کرد.»

صلواتی به مشکلات روستاهای این بخش اشاره کرد و محرومیت بسیاری از روستاها از جمله کمبود گاز در برخی روستاها را نگران کننده دانست و ادامه داد: نبود نمایندگی بنیاد علوی تلاش خوبی برای همکاری برای ایجاد این بنیاد است. در این منطقه نیز تلاش کنیم تا محرومیت هایی را که در این منطقه وجود دارد از بین ببریم.

e9e57c79 05eb 4007 a152 5be8cff7af02 خبر خاکستری

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز با مژده ای به جمع مردم کلاه رئیسی آمد و از همکاری خوبی برای نمایندگی بنیاد علوی و استاندار و عضویت در دولت اسلامی خبر داد. یک جلسه مشورتی به این موضوع پرداخت.

وی در خصوص استادیوم ورزشی قلعه رئیسی نیز گفت: با پیگیری های مختلف 700 میلیون تن برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است و طی چند روز آینده برای از سرگیری کار اجرایی پروژه به پیمانکار پروژه واگذار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص شهرستان کاله رئیسی نیز تاکید کرد: بحث تبدیل شهر به شهر در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی است و مشکلاتی وجود داشت که در چند سال اخیر برطرف شده است. روزها. چندین ولسوالی دیگر در سطح استان به شهرستان تبدیل می شوند و ولسوالی ها و شهرستان ها به تصویب هیأت وزیران می رسند.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز از زحمات فرمانداران و تمامی دست اندرکاران در تکمیل مساجد 1401 برای افتتاح و راه اندازی استان تقدیر کرد.

سرهنگ ناصر صالحی مسئول ساخت و ساز سپاه فتح استان که مسئولیت ساخت این مسجد را بر عهده داشت، تاکید کرد: پکیج و سرویس بهداشتی جداگانه برای بانوان و آقایان افتتاح شده است.

وی یادآور شد: برای ساخت مصلای محمد رسول الله در شهرستان کلا رئیسی نزدیک به 3 میلیارد و 880 میلیون تومان هزینه و تکمیل شد که امروز مردم این شهر می توانند از آن استفاده کنند.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کوگیلویه نیز در این مراسم گفت: با همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی اعتباراتی برای استادیوم ورزشی کالا رئیسی در نظر گرفته شده است. تسهیلات اشتغال می تواند با تکیه بر سقف 100 میلیون تنی تسهیلات کم بهره دریافت کند.

وی گفت: دغدغه ما این است که مردم بیایند و از تسهیلات با سود کم استفاده کنند. امسال اصلاح شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید