کتابخانه مصلای بندرعباس افتتاح شد

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح کتابخانه مصلای بندرعباس گفت: اگرچه باید فضاهای کتابخانه‌ای را گسترش داد، اما با توجه به گرایش جوانان به فضای مجازی، باید برای تولید کتاب‌های الکترونیک هم برنامه‌ریزی و تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد.



به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح کتابخانه مصلای بندرعباس اظهار داشت: کتاب از اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار است و در اهمیت این مسئله همین بس که معجزه پیامبر اکرم (ص) از جنس کتاب بوده است. 

وی افزود: در حوزه کتابخانه‌ها باید به فکر توسعه فضاهای کتابخانه بود و برای گسترش آن برنامه‌ریزی کرد.

استاندار هرمزگان گفت: البته بیشترین مراجعه نسل جوان و نوجوان به فضای مجازی است و تلاش می‌کنند از فضای مجازی مطالب خود را دریافت و تکمیل کنند. بر همین مبنا باید برای استفاده از این ظرفیت هم تلاش کرد.

دوستی افزود: با توجه به علاقمندی جوانان به فضای مجازی باید برای تولید کتاب‌های الکترونیک و بسترسازی برای استفاده جوانان از این کتاب‌ها هم برنامه ریزی کرد. 

وی تاکید کرد: که باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد و از بسترهای موجود در این فضا برای استفاده نسل جوان از محتوای علمی بهره برد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه کتابخانه‌های مشارکتی ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی دارند، اظهار داشت: از ظرفیت کتابخانه مصلا و فضای موجود در این کتابخانه قرار است استفاده‌های بهینه شود تا نسل‌های جدید با فضاهای فرهنگی بیشتر آشنا شوند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید