مصوبه بخشش کل جرایم بانک سرمایه از شورای پول و اعتبار اخذ شد



مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان تصریح کرد: کارهای بزرگی برای احیای بانک سرمایه انجام شده و بانک سرمایه با حمایت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در مسیر احیا، ساماندهی و اصلاح است. این بانک با یک برنامه مشخص و با کمک دولت از وضعیت زیان دهی خارج شده و در یک افق 5 ساله حدود 10 هزار میلیارد تومان مثبت می شود.

تصمیم بخشودگی تمامی جرایم بانک سرمایه در شورای پول و اعتبار اتخاذ شد

به گزارش خبرگزاری موج


، دکتر حمیدرضا نجف پورکردی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور مدیرکل و روسای ادارات آموزش و پرورش به ریاست استاندار برگزار شد، گفت: دستاوردهای بی سابقه ای در یک سال و نیم اخیر در معلمان رقم خورده است. صندوق ذخیره و برای اولین بار از 12. حقوق مالکیت فرهنگیان به صورت سهام در اختیار آنها قرار گرفت و بیش از 44 هزار میلیارد ریال سود حاصل شد.

مدیرعامل صندوق اضافه کرد: زمانی که برای مدیریت صندوق ذخیره فراخوانده شدم، چند اقدام اساسی بر اساس بینش راهبردی در دستور کار قرار گرفت و اکثر آن ها اجرایی شد.

وی در همین زمینه اظهار داشت: خواسته یک میلیون و ششصد هزار فرهنگی صندوق این بود که با اعمال ارزش ملک که یک جست و جوی دوازده ساله در یک فرآیند علمی است، حق خود را محاسبه و به ما بدهند. اقدامات و تلاش های جهادی شبانه روزی محقق می شود.

نجف پور با اشاره به زیان سنگین و دیرینه بانک سرمایه گفت: کارهای زیادی برای احیای بانک سرمایه انجام شده و بانک سرمایه با حمایت بانک مرکزی و وزارتخانه در مسیر احیا، ساماندهی و اصلاح است. اقتصاد

وی افزود: طرح احیای بانک سرمایه تدوین و تصویب شد، یعنی این بانک با یک برنامه مشخص و با کمک دولت به مدت 5 سال از وضعیت زیان دهی خارج شده و حدود ده هزار میلیارد تومان مثبت می شود. افق.”

نجف پور ادامه داد: با مساعدت بانک مرکزی و هیات پول و اعتبار، تصمیم به بخشودگی جرایم ناشی از اضافه برداشت بانک سرمایه گرفته شد.

وی به درخواست های بیش از 6 هزار میلیارد تومانی صندوق از دولت اشاره کرد و گفت: با حمایت وزیر از تمامی سازوکارهای قانونی و ظرفیت دولت و مجلس برای اخذ درخواست صندوق استفاده شد و ظرف مدت آن وصول می شود. دو سال بر اساس برنامه هفتم توسعه».

مدیر عامل صندوق پس انداز فرهنگیان وی به عنوان یکی از دیگر ماموریت های مهم ارکان صندوق در یک سال و نیم اخیر، بازگرداندن اعتماد معلمان به صندوق را نیز تعریف کرد.

نجف پور همچنین گفت: در سیستم های حاکمیتی اعم از رهبری، سیاست گذاری، عملکرد، پشتیبانی، هدایت و کنترل هلدینگ ها و شرکت های تابعه اقدامات اساسی صورت گرفته است تا همگان سیاست ها و اهداف راهبردی صندوق را دنبال کرده و به صورت هماهنگ عمل کنند. و روش هم افزایی

وی افزود: برای مدیریت چالش های راهبردی صندوق سناد، برنامه راهبردی کاملاً کاربردی تدوین و اجرا شده تا مسیر کارآمدی، بهره وری و تعالی را بر اساس عقلانیت سازمانی طی کند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: حداقل 50 درصد از برنامه های ذکر شده در این سند اجرا شده که مصداق بارز آن ارزش اموال است.

وی همچنین گفت: صندوق ذخیره دارای 4 هلدینگ و بالغ بر 60 شرکت است و آگاهی از وضعیت کامل آن حق مسلم همه فرهنگیان است. به همین دلیل است که در این مدت سامانه شفافیت را تدوین و اجرا کرده ایم و در تلاش هستیم تا در آینده اطلاعات قابل اشتراک گذاری را در اختیار سهامداران قرار دهیم.

مدیر عامل صندوق ذخیره همچنین در جمع معلمان مازندران گفت: در زمینه ساخت مسکن معلمان، پروژه های رفاهی و گردشگری اقداماتی را انجام می دهیم و در برخی استان ها مانند اصفهان و مشهد پروژه هایی به اتمام رسیده است و در حال انجام است. آماده توسعه خدمات گردشگری در مازندران هستند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال و دریایی و معدن، گفت: ما نیز آمادگی سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها را داریم به‌ویژه که توجه به اقتصاد دریایی و معادن از دغدغه‌های ویژه مقام معظم رهبری است. رهبر انقلاب



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.