شرایط اخذ اعتبار برای بازنشستگان؛ کدام بانک ها وام بازنشستگی می دهند؟

شرایط اخذ اعتبار برای بازنشستگان؛  کدام بانک ها وام بازنشستگی می دهند؟

روز جدید : مدیرکل صندوق بازنشستگی فرهنگی و اجتماعی از امکان پرداخت 4 میلیون تومان اعتبار سفر به مستمری بگیران و کارکنان خدماتی تحت پوشش به صورت وام خبر داد.

محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به میزان 4 میلیون تومان با بازپرداخت یکساله و کارمزد 4 درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت از حقوق مستمری بگیران کسر می شود.

وی بیان کرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر مشروط به شرایط استفاده از سهمیه تور، می توانند از تسهیلات چهار میلیون تومانی بانک قرض الحسنه (در صورت واجد شرایط بودن) نیز استفاده کنند. برای دریافت تسهیلات).

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های کمکی (خدمات گردشگری و گردشگری) با سامانه تورهای گردشگری شرکت پرشین گلف تماس گرفته و ثبت نام کنند. در تورهای تعیین شده شرکت کنید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: متقاضی پس از ثبت نام در تورهای اعلام شده از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا باید 4 میلیون تومان پرداخت کند. از کل هزینه تور کسر می شود و مابقی مبلغ توسط متقاضی به صورت نقدی به شرکت پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که خدمات تورهای صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای شرکت پرشین گلف با نام «سامانه خاتم تور» به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود. متقاضیان می توانند از طریق لینک در سایت khatamtour.com و یا تماس با شرکت پرشین گلف و یا تماس با این شرکت با شماره تلفن 8682-021 از روند ارائه این خدمات و تورهای شرکتی مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید