کدام بانک ها به کارت های اعتباری وام می دهند؟ + مشخصات و نام بانک ها

کدام بانک ها به کارت های اعتباری وام می دهند؟  + مشخصات و نام بانک ها

روز جدید در طرح های جدید تسهیل گری، بانک ها کارت اعتباری را جایگزین وام های اعتباری می کنند و بانک ها تسهیلات متقاضی را با صدور کارت اعتباری پرداخت می کنند. اما کدام بانک ها به مشتریان خود به صورت کارت اعتباری وام می دهند؟

اکنون بانک ها با شرایط عجیبی به متقاضیان خود وام می دهند. در اکثر بانک ها مشتری برای دریافت وام با مبالغ کم باید حداکثر تا دو ضامن برای کسر حقوق وارد بانک کند. علاوه بر این، سپرده بلندمدت در بانک یکی از اصلی ترین شرایطی است که بانک بر اساس آن به وام گیرنده پرداخت می کند.

در طرح های جدید تسهیل گری، بانک ها کارت اعتباری را جایگزین وام های اعتباری می کنند و بانک ها تسهیلات متقاضی را با صدور کارت اعتباری پرداخت می کنند. در اکثر این طرح ها متقاضی باید طبق قوانین بانک از فروشگاه های تعیین شده خرید کند در غیر این صورت امکان استفاده از کارت اعتباری وجود نخواهد داشت. اما حالا کدام بانک ها وام کارت اعتباری می دهند؟

بانک اقتصاد نوین

در طرح صبا بانک اقتصادنوین، تسهیلات کارت اعتباری بانک اقتصادنوین تا سقف 50 میلیون تن با بازپرداخت 12، 24 و 36 ماهه به متقاضیان ارائه می شود که بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود این تسهیلات 18 درصد خواهد بود. در واقع برای دریافت وام 50 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه، اقساط ماهانه این وام دو میلیون و 496 هزار تن است.

بانک پاسارگاد

این بانک تحت یک طرح کارت اعتباری ارزان به متقاضیان خود وام می دهد. بر این اساس کلیه مشتریان حقیقی دارای سپرده اعتباری جاری با چک و بدون چک و همچنین سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی در بانک در صورت احراز شرایط بانکی مشمول این وام خواهند بود.

نحوه محاسبه امتیاز بهره مندی از این طرح به این صورت است که به ازای هر 100000 تومان، حداقل موجودی روزانه سپرده های مشمول طرح مشتری از لحظه ثبت نام تا دریافت تسهیلات، یک امتیاز دریافت می کند و این امتیازات برای آن محاسبه می شود. حداقل سه ماه و حداکثر یک سال.

حداقل میزان تخصیص یافته به نامزدها حداقل 10 و حداکثر 30 میلیون تن است. همچنین نرخ سود این تسهیلات با توجه به شرایط اعلام شده از سوی متقاضی بین 12، 15 تا 18 درصد محاسبه می شود.

بانک صادرات

وام 200 میلیونی بانک صادرات به صورت کارت اعتباری است. این کارت تا سقف مشخصی به مشتری وام می دهد و مشتری می تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه هایی که دستگاه کارتخوان دارند خریداری کند. برای دریافت وام 200 میلیونی از بانک صادرات شرایط خاصی وجود ندارد. تنها در صورت وجود شرایط برای بازپرداخت توسط مشتری، این وام به متقاضی تعلق می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید