معادلات تخت جمشید در نقاط مختلف زمین

پرسپولیس در این فصل تیم کاملی است و بازیکنان باکیفیتی در تمام نقاط زمین دارد که می توانند معادله بازی را تغییر دهند. تنها دغدغه یحیی خط حمله پرسپولیس بود که با به کارگیری لوکادیا و دیاباته حل شد. به جرات می توان گفت یحیی کم نقص ترین تیم لیگ را دارد.

رقابت سختی در خط دفاعی پرسپولیس
در خط دفاع رقابت جدی بین بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب وجود دارد. بنابراین اگر فرجی مصدوم نمی شد، احتمالا پورعلیگنجی فرصت حضور در رامین را نداشت. در آن سوی خط دفاعی، درخشش علی نعمتی باعث شد یحیی چندان نگران مصدومیت امیری نباشد. امیری پس از پایان مصدومیتش کار آسانی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت.

پرسپولیس دیگر یک باشگاه تک ستاره نیست
مهدی ترابی بدون شک بهترین بازیکن پرسپولیس در چند سال اخیر بوده است. یحیی حساب ویژه ای برایش باز کرده است. او مثل همیشه تنها ستاره تیمش در 4 بازی اخیر نبود. رفیعی، اسماعیلی فر، سرلک و نعمتی بهترین بازیکنان پرسپولیس هستند. با وجود این ستاره ها و دیگر بازیکنان، تابام مثل گذشته به چند بازیکن وابسته نیست. این بهترین چیز ممکن برای یک تیم است که بدون شک آرزوی هر مربی است.

تکمیل پازل خط حمله پرسپولیس
پرسپولیس بعد از مدت ها 2 مهاجم کامل دارد. دیاباته که قبلاً با قهرمانی در مستر گل لیگ توانایی خود را ثابت کرده است. لوکادیا با گلی که در بازی گذشته به نفت آبادان زد نشان داد مهاجمی فرصت طلب است و در آینده با آمادگی کامل می تواند گل های زیادی به ثمر برساند. پرسپولیس با وجود هافبک های خوبی که دارد و موقعیت آفرینی می کند، می تواند سهم زیادی در درخشش این مهاجمان داشته باشد.

فقط با علی دفتر
بعد از مشکلاتی که پرسپولیس در فصل گذشته روی دروازه داشت. با آوردن بیرانوند این ضعف به بهترین شکل ممکن برطرف شد و کلین شیت های پشت سر هم گواه آن است. علی بیرو با درخششی که پس از بازگشت از فوتبال اروپا به نمایش گذاشته است، به احتمال زیاد شماره یک تیم ملی جام جهانی خواهد بود.

پرسپولیس با این بازیکنان به نظر تیمی است که کمترین اشتباه را در لیگ دارد. او با این سبک بازی و البته بسته نگه داشتن دروازه اش، شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. آنها یک بار دیگر صدر جدول را فتح کردند و از این پس چشم هواداران به دیدن پرسپولیس در صدر جدول عادت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید