معاون استاندار مازندران: ایرانیان خائن، شهروندان آمریکایی با حمایت از تحریم و کمبود دارو باعث مرگ صدها جوان مانند مهسا امینی شدند.

معاون استاندار مازندران: ایرانیان خائن، شهروندان آمریکایی با حمایت از تحریم و کمبود دارو باعث مرگ صدها جوان مانند مهسا امینی شدند.

روز جدید روح الله سلاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: یک طرف این اغتشاشات مزدوران و خائنان ایرانی که شهروندان آمریکایی هستند، مسیح علی نژادها، شیرین عبادی ها و سران مخالف دولت معند بودند که تحریم ها علیه ایران را مشروع و حمایت می کردند. ملت و در اثر کمبود دارو، جان صدها جوان مانند مهسا امینی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه امروز عده ای برای جوانان ما نسخه دموکراسی می نویسند که عملکردشان سلب آزادی حتی برای ملت خودشان است، گفت:

روح الله سلگی در مراسم هفتمین شهید فلاح از شهدای حوادث اخیر محمودآباد افزود: کتاب افتخارات مردم مازندران پر از برگ طلا و مملو از افتخار فداکاری در مقاطع مختلف و سخت است. دوران انقلاب، شهدای مردم خزر سنقر آمل در مبارزه با کمونیست ها. از دهه 1970 در مقابله با آدمخواران داعش و امروز در مقابله با شورش ها و شورش ها.

وی ادامه داد: دشمن می داند که ما درگیر جنگ سنگینی هستیم و قدرت بازدارندگی داریم، بنابراین راهبرد دشمن از تسخیر خاک به تسخیر قلب جوانان تغییر کرده است. دشمن در جنگ توام با فشار اقتصادی به دنبال مایوس کردن جوانان است و از سوی دیگر به دنبال تغییر ذائقه و خالی کردن جوانان از آرمان ها و سوق دادن آنها به پوچی است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه امروز افرادی هستند که نسخه دموکراسی را برای جوانان ما می نویسند که عملکردشان نفی آزادی حتی برای ملت های خودشان است، در فرانسه چند سال پیش دولت فرانسه معترضان را در هم کوبید. خیابان‌ها با پلیس‌های سوار شده مانند شوالیه‌های قرون وسطی، او در حال خونریزی بود و تانک به خیابان رفت. در آمریکا یک شهروند سیاه پوست در روز روشن توسط پلیس خفه شد و آمریکا بیش از یک میلیون مرد، زن و کودک عراقی را در حمله به عراق سلاخی کرد و باعث مرگ هزاران یمنی بی دفاع شد.

سلگی گفت: منافقین طرف دیگر این قیام بودند، آنها حتی به اعضای خود اجازه نمی دهند همسر خود را انتخاب کنند و رهبر این گروه باید تایید کند که با چه کسی ازدواج کند، خیابان ها آغشته به خاک و خون و سلاخی شدند. .

وی تصریح کرد: طرف دیگر این اغتشاشات مزدوران و خائنان ایرانی تبعه آمریکا، مسیح علی نژادها و شیرین عبادی ها و سران مخالف معند بودند که با مشروعیت بخشیدن و حمایت از تحریم ها علیه ملت ایران و در نتیجه کمبود دارو صدها نفر از جوانها مردند مثل مهسا امینی.

وی تصریح کرد: در جبهه حق، حاج قاسم نه تنها مدافع امنیت دختران ایرانی بود، بلکه منجی زنان یزدی و مسیحی بود. جان و ناموس ایرانیان و در روزگار آتش و خون با ابرقدرتها برای جان خود جنگیدند تا یک تار مو از رهبر جوانان ایرانی کنده نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: بین جوان معترض و منتقد و آژیتاتور اجیر شده و حامی اطلاعات دشمن که بانک ها، آمبولانس ها و منازل مردم را به آتش کشیدند فاصله وجود دارد. آماده شنیدن انتقادات جوانان هستیم و جوانان ایرانی را بخشی از ایران می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید