معاون دادستان مشهد: برای ممنوعیت ارائه خدمات به افراد باحجاب در ادارات و بانک ها نامه ای به استاندار ارسال کردیم.

معاون دادستان مشهد: برای ممنوعیت ارائه خدمات به افراد باحجاب در ادارات و بانک ها نامه ای به استاندار ارسال کردیم.

روز جدید اسماعیل رحمانی، معاون دادستان مشهد با ارسال نامه ای به استاندار مشهد، از استانداری خواستار ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در «ادارات و بانک ها» شد. وی گفت: در این راستا مدیران و ناظران ادارات و بانک ها موظفند به افرادی که بدون حجاب اسلامی به دفاتر مراجعه می کنند خدمات ارائه نکنند.

معاون دادستان مشهد گفت: از استاندار مشهد درخواست کردیم که خدمات بدحجابی در ادارات و بانک ها ممنوع شود.

اسماعیل رحمانی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خانواده استان خراسان رضوی گفت: نامه ای به استاندار ارسال کردیم و از استاندار مشهد خواستیم خدمات افراد با حجاب در ادارات و بانک ها ممنوع شود. .

معاون دادستان مشهد با اشاره به برگزاری نشست مدیران و خانواده های آنان در حاشیه نمایشگاه تخصصی خانواده افزود: در این نمایشگاه باید نشست توجیهی مدیران استان و خانواده های آنان نیز حضور داشته باشد.

رحمانی تصریح کرد: همچنین باید از گروه های مشهدی که در برنامه عصر جدید حضور داشتند و بعضاً از حاشیه شهر هستند نیز توجه و حمایت شود. باید از این گروه ها برای اجرای برنامه و حضور در این نمایشگاه دعوت شود.

در ادامه این نشست سیدامیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در ایام دهه ولایت برپا می شود و مناسبتی برای استقبال از ماه محرم نیست و لازم است به معرفی و تبیین آن پرداخته شود. واقعه غدیر.» اجرای این نمایشگاه باید متنوع و جذاب باشد و زمان سخنرانی را کاهش دهد.

وی ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه نباید از جنبه نشاط غافل شد و در عین حال باید به طور غیرمستقیم به موضوع عفاف و حجاب نیز بپردازیم.

مرتضوی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها در بحث عفاف و حجاب تعهد دارند، گفت: دستگاه ها باید به تعهدات سازمانی خود در این زمینه عمل کنند و از اعتبارات و بودجه خود برای عفاف و حجاب در این نمایشگاه استفاده کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با تاکید بر توجه به موضوع عفاف و حجاب در این نمایشگاه گفت: همچنین این نمایشگاه باید به گونه ای برگزار شود که در کل کشور گسترش یابد. و در سال های آینده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نمایشگاه عملکرد دستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و سازمان هایی مانند آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی باید تلاش کنند. برنامه ها باید به گونه ای طراحی شوند که همه اعضای خانواده مخاطب باشند.

مهدی رضایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در هیچ غرفه ای غرفه دار بدحجاب حضور نداشته باشد و حجاب را بررسی و نظارت خواهیم کرد. خود بازدیدکنندگان

به گفته رضایی، این نمایشگاه با حضور کاظم صدیقی رئیس ستاد مردمی و ممنوعه کشور و جمعی از مدیران و کارکنان افتتاح می شود.

دیدگاهتان را بنویسید