کمپ عفاف و حجاب یزد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور ارائه هرگونه خدمات به افرادی که حجاب را تشخیص داده اند/شناسایی افراد باحجاب با دوربین های چهره ممنوع است.

کمپ عفاف و حجاب یزد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور ارائه هرگونه خدمات به افرادی که حجاب را تشخیص داده اند/شناسایی افراد باحجاب با دوربین های چهره ممنوع است.

با قرار دادن دوربین های پوشش چهره در معابر عمومی، افرادی که اقدام به تشخیص حجاب چهره می کنند در اولین بار اخطار دریافت می کنند و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قانونی احضار می شوند.
علی اکبر عزیزی صبح یکشنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد اظهار داشت: امروز دشمن در جنگی شناختی و ترکیبی با تمام توان به میدان آمده تا ارزش های ما را مورد تهاجم قرار دهد، پس همه ما وظیفه داریم. برای مقابله با دشمن با تمام وجود.

معاون عفاف و حجاب استان از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در استان خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور ارائه هرگونه خدمات به افرادی که حجاب را آشکار کرده اند.

عزیزی افزود: با قرار دادن دوربین های پوشش چهره در معابر عمومی، افرادی که اقدام به تشخیص پوشش با حجاب می کنند در اولین بار تذکر دریافت می کنند و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به مراجع قضایی احضار می شوند.

معاون استاندار درباره کشف حجاب در خودرو نیز گفت: خودرو یک مکان عمومی است و کشف حجاب در آن خلاف قانون است بنابراین اگر مردم در خودرو حجاب پیدا کنند حتی برای بار اول اخطار داده می شود و مجدد خودرو توقیف می شود.

عزیزی تاکید کرد: بیشتر زنان یزدی زنان متدین و محجبه هستند و مطمئنیم معدود زنان و دخترانی که به دلیل تحریک دشمن در فضای مجازی حجاب خود را برمی دارند، حتی اگر مطلع شوند، قطعاً در فضای مجازی بازی نمی کنند. رشته.

وی افزود: همچنین رعایت حجاب نه تنها یک امر شرعی است که برخی می گویند ما اعتقادی به آن نداریم، بلکه از جنبه های قانون است و رعایت قانون برای همه افراد متشکل و سازمان یافته ای که به دنبال اجرای آن هستند واجب است. نقشه دشمن مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: مسئولان با کسانی که در فضای مجازی اقدام به ترویج، تبلیغ و عادی سازی حجاب می کنند برخلاف قانون برخورد خواهند کرد.

عزیزی بیان کرد: از عموم مردم مومن به ویژه بانوان محجبه، اقشار مردمی، بسیج، سپاه، فراجا، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی که بیشترین همکاری را در اردوگاه داشتند و ضمن ابراز گلایه های خود، به خاطر موسسات کم نمایندگی در من می خواهم به طور جدی وارد این حوزه شوم.

همکاری با توزیع کنندگان لباس های نامتعارف از اصناف یا فروشگاه های اینترنتی و برگزاری جلسات بحث و گفتگو پیرامون عفاف و حجاب با افراد و نخبگان جامعه از دیگر موارد مطرح شده توسط معاون قرارگاه عفاف و حجاب استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید