دستور استاندار همدان مبنی بر عدم ارائه خدمات بانکی به افراد بی حجاب

دستور استاندار همدان مبنی بر عدم ارائه خدمات بانکی به افراد بی حجاب

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با کشف حجاب و بی حجابی استفاده کرد. علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه از ارائه خدمات به افراد بی حجاب و عفاف اسلامی خودداری شود، گفت:

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی استان باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای ترویج عفاف و حجاب اسلامی استفاده کنند، افزود: ترغیب و فرهنگ سازی باید در اولویت برنامه های اردوی عفاف و حجاب باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: پلیس محلی در تعامل خاص با اصناف همدان و شهرستان ها موضوع حجاب و عفاف را پیگیری کند، همچنین افرادی که برای خرید و فروش وارد اماکن عمومی می شوند حجاب اسلامی را رعایت کنند.

با تاکید بر اینکه گروه های فعال در حوزه ورزش و جوانان نیز موظف به انجام اقدامات لازم برای رعایت حجاب و عفاف در مراکز ورزشی استان هستند، تصریح کرد: فضای عمومی جامعه باید به گونه ای باشد که رعایت نکردن حجاب و عفاف صورت گیرد. یک نفرت است

قاسمی فرزاد رؤسا و کارکنان دستگاه های اجرایی استان ها، ادارات و کارکنان زیرمجموعه آنها را ملزم به رعایت حجاب و عفاف در محیط های اداری و کاری عنوان کرد و ادامه داد: بانک ها از ارائه خدمات به افراد بدون حجاب و عفاف خودداری کنند. .

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید با محکومیت بی حجابی و رفع حجاب اقدامات لازم را در زمینه ترویج حجاب و عفاف اسلامی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید