استقرار تانکر آب با بازگشایی مدارس در همدان/ رفع بخشی از کمبود معلم در همدان با خرید خدمات


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893965

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با بازگشایی مدارس هیچ دغدغه ای برای آب شرب مدارس نداریم و به استقرار آب انبار در مدارس توجه کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بخشی از کمبود معلم با خرید خدمات جبران می شود..


وی افزود: سال گذشته حتی به یک نفر هم سهمیه استخدام در استان داده نشد و البته این امکان برای برخی استان ها وجود داشت چون مشکل آنها بیشتر از ما بود. 2 هزار معلم کمبود دارد اما در استان 16 هزار نفر می رسند.


نقوی بیان کرد: استان همدان با 95 در بازرسی از کلیه مدارس استان و در بحث حضور و غیاب، درصد به عنوان استان دوم معرفی شد..


او ادامه داد: 85 کلاس بدون معلم داشتیم که معترضان وارد کلاس شدند و بعد از چند روز مشکل حل شد.


مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: همدان یک شهر توریستی است و آموزش و پرورش در این زمینه کمک می کند. 50 درصد اسکان فرهنگیان و بی فرهنگ ها را قبول کرد.


وی گفت: در صدد تامین اعتبار مدارس هستیم و انشاالله در روز دوم مهرماه همه مدارس دارای مخزن و شیر آب خواهند بود تا والدین دغدغه ای نداشته باشند..


نقوی گفت که بیش از 350 یک میلیارد تومان برای سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص یافت. شهید خرازی را هم در این طرح داریم حدودا 127 باشگاه ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت رایگان در اختیار خانواده ها می باشد.


وی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی ایجاد فضای ورزشی که باعث ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان شود را در دستور کار داریم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید