معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فردا به یزد سفر می کند


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890146

ستاری معاون علمی و فنی رئیس جمهور صبح فردا به یزد سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا، سورنا ستاری صبح سه شنبه 4 مردادماه به استان یزد سفر می کند و در ابتدا به منظور افتتاح طرح توسعه شرکت های دانش بنیان صنعتی سرامیک اردکان به شهرستان تفت سفر می کند.

معاون علمی و فنی رئیس جمهور همچنین از شتاب دهنده ها و تیم های مستقر در این کارخانه و همچنین با افتتاح کارخانه درخشان نوآوری یزد در بادگیر بازدید کرد.

ستاری علاوه بر بازدید از پارک علم و فناوری یزد از چندین نمایشگاه و شرکت نیز بازدید کرد و در مراسم معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد شرکت کرد.

وی در بازدید از دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن افتتاح چندین پروژه عمرانی، از نمایشگاه محصولات شرکت های مستقر بازدید کرد.

بازدید از مرکز تحقیقات ناباروری یزد و افتتاح واحد پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی از دیگر برنامه های این سفر است.

نشست ستاد نوآوری و فناوری و اقتصاد دانش بنیان با حضور ستاری در استان یزد برگزار می شود.

باید بگویم؛ تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری در سال ۱۳۹۷ و همزمان با سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از یزد بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری، منطقه ویژه علمی و فناوری و پارک علم و فناوری استان مبدل و بر اساس آن 18400 متر. این میدان توسط کارخانه دارشکن در اختیار پارک علم و فناوری یزد قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید