معوقات معلمان هفته آینده مشخص می شود

معوقات معلمان هفته آینده مشخص می شود

یوسف نوری با حضور در بخش خبری آخرین وضعیت معوقه حقوق معلمان گفت: با همکاری رئیس جمهور و پیگیری های معاون اول رئیس جمهور و همچنین دستور بانک مرکزی، بانک های عامل موظفند تا پایان عملیات پرداخت حقوق کار خود را متوقف نکنند.

وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در اسفند ماه گفت: در صورتی که معلمان حقوق خود را دریافت نکرده اند یا ابهام و سوالی دارند می توانند با شماره تلفن 88894075 تماس بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، بانک مرکزی و بانک های کارگر در خصوص پرداخت معوقات معلمان تصریح کرد: این حقوقی که پرداخت شده بر اساس رتبه بندی سال 1401 است و بین پایه تفاوت وجود دارد. رتبه و رتبه بر اساس شایستگی این تفاوت نیز وجود دارد که برخی می گویند با برنامه وجود دارد و سازمان بودجه درست نیست.

نوری افزود: طبق قانون رتبه بندی و اعتبار مورد انتظار باید این مابه التفاوت پرداخت شود که در مبنا محاسبات اختلاف داشتیم که با دستور رئیس جمهور مقرر شد در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور برگزار شود. شنبه یا یکشنبه هفته آینده برگزار می شود و نتایج این جلسه زمان پرداخت معوقات را مشخص می کند.

دیدگاهتان را بنویسید