مقابله با شایعات و ناامیدی عمومی وظیفه فعالان مجازی است


ساعت: 14:47
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894384

در مراسم اختتامیه گردهمایی فعالان فضای مجازی مطرح شد؛

حسین باقری گفت: حساسیت زدایی از ارزش های دینی و اسلامی، حاکمیت بر جامعه با شایعه پراکنی بی اساس دشمن، ناامید ساختن مردم از انقلاب و نظام از پروژه های دشمن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان مراسم اختتامیه گردهمایی فعالان انقلابی در فضای مجازی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله کرمان و جمعی از نمایندگان استانی و شهرستانی برگزار شد.



علی دستوری فرمانده ارتش شهرستان سیرجان گفت: یکی از موضوعات تقویت و تاثیرگذاری بیشتر فضای مجازی تقویت زیرساخت ها است که دولت انقلاب با حمایت مردم تلاش می کند به این مهم دست یابد.

تاسوری تاکید کرد: دومین موضوعی که پس از تقویت زیرساخت ها باید محقق شود، تولید و تولید محتوای باکیفیت است که این دوره با هدف تقویت و آموزش فعالان فضای مجازی در استان انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزش هایی مانند آموزش تولید محتوای باکیفیت، سواد رسانه ای، فناوری و شبکه های اجتماعی و … انجام شد که امیدواریم بتوانیم فرمایش رهبری در تبیین جهاد را محقق کنیم. تا جایی که می توانیم

در ادامه سرهنگ حسین باقری فرمانده فضای مجازی سپاه طرالله کرمان گفت: باید بتوانیم ضمن استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی، طراحی های دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه باید سه پروژه دشمن را خنثی کنیم، تاکید کرد: حساسیت زدایی از ارزش های دینی و اسلامی، حاکمیت بر جامعه با شایعه پراکنی بی اساس دشمن، سرخوردگی مردم از انقلاب و نظام از پروژه های دشمن است.

باقری تاکید کرد: هر جا که این سه عنوان عملیاتی را در ماجراجویی ها دیدیم، شک نکنید که نقش دشمن است.

رئیس فضای مجازی تارولا گفت: باید در این جبهه با روی آوردن به شهدا با دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید