اجرای اولین رویداد فرهنگی و مجازی در شهرستان لنده / فعالان فضای مجازی کمانداران تنگه آخد هستند + عکس


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910094

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال در بسیج شهر لنده امروز با حضور فعالان فضای مجازی این شهرستان و با حضور مسئول انتشارات و آموزش مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال در شهرستان لنده امروز با حضور فعالان فضای مجازی این شهرستان و با حضور رئیس انتشارات و آموزش مقام معظم رهبری برگزار شد. در دانشگاه های کشور، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه لنده و شهردار و شورای شهر و رهبری اسلامی شهرستان لنده در محل ثارالله لنده حسینه برگزار شد.


810416dd 88b0 4b21 b1bc 0ea99e2a0010 خبر خاکستری


f41de234 ea30 4d99 959b 48fcc25b3b37 خبر خاکستری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در مراسم افتتاحیه این رویداد جمعی گفت: اولین رویداد جمعی در حوزه تولید دیجیتال در شهرستان لنده با حضور بیش از 15 تیم در حوزه موبایل نرم افزار، انیمیشن و تولید محتوا، نگارش عکس و کارهای گرافیکی با هم به رقابت پرداختند.


cc562fdf c89b 4b13 baba f16e2b9da7ec خبر خاکستری

سرهنگ پاسدار روح الله وایسی نیز گفت: توجه به شکوفایی استعدادهای سایبری و لزوم برنامه ریزی برای جوانان نیاز ویژه ای است که باید با همت سایبری شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای مختلف تامین شود.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دشمنان به دنبال تهدیدهای مختلف هستند و به این ترتیب در عرصه جنگ سخت و جنگ نرم و اخیراً در عرصه جنگ ترکیبی حملات خود را علیه ایران آغاز کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امروز دشمن هر حادثه ای را برای کشور به تهدید و بحران تبدیل می کند و باید از تهدیدها برای تبدیل آنها به فرصت استفاده کرد که در دوران تحریم به فرصت تبدیل شد.

وی تاکید کرد: تبدیل مطالبات و حتی گلایه های مردم از سوی دشمن به مسائل امنیتی منجر به تعمیق بحران در کشور شده است.

ویسی گفت: در بحث تهدیدات سیاسی، دشمن با استفاده از جناح‌های سیاسی در موضوعات مختلف گام‌های اساسی برداشته است و علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر تهاجم فرهنگی و خونریزی فرهنگی، توجه چندانی به این موضوع نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امروز نتیجه تدبیر مقام معظم رهبری را در فضای مجازی می بینیم که در مراکز مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی، کانون خانواده و همه سطوح می بینیم که دشمن در حال تغییر است. باورها.”

وی گفت: آسیب‌پذیری سایبری موضوع مهمی است که متاسفانه در سایه بی‌توجهی خانواده‌ها اتفاق می‌افتد و این موضوع نیازمند توجه جدی خانواده‌ها است.

وی گفت: بصیرت روزافزون و شناخت صحیح از فضای مجازی ما را از شبیخون دشمنان داخلی و خارجی مصون می دارد و در صورت بی دقتی در آینده شاهد چالش های بزرگی در سبک زندگی خود خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: برگزاری این راه اندازی می تواند بسیجیان را قادر سازد تا با توجه به توصیه های مهم مقام معظم رهبری در راستای تقویت خود در فضای مجازی گام بردارند.


63dedfdc eb65 45fe 9238 d34f9fd6974d خبر خاکستری

فرماندار شهرستان لنده در ادامه از عملکرد خوب فضای مجازی بسیج در برگزاری اولین رویداد انبوه تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرستان لنده تقدیر کرد و گفت: امروز به برکت نیروهای توانمند بسیجی شاهد اقتدار برتر در تمامی عرصه ها هستیم. .

وی با بیان این مطلب ادامه داد: امروز فعالان فضای مجازی انقلاب تیراندازان جنگ احد هستند که در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هوشمندانه می جنگند.

دانش گفت: امروز شما به عنوان افسران نرم نظامی مجاهدینی هستید که در جنگ ترکیبی از خود دفاع می کنید.

وی گفت: ما هیچ گاه بیش از منافقین خائن و منافق نخواهیم یافت و آنها می خواهند شناخت ما را از مبانی دینی و پیشرفت و توسعه کشور کم کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: زمانی که دشمن در 46 روز 37 هزار خبر جعلی و شایعه تهیه و تولید کرد، نشان دهنده حمله همه جانبه به کشوری است که در جنگ ترکیبی به راه افتاده است.

وی تاکید کرد: باید در این زمینه هم وقت بگذاریم و کار اساسی انجام دهیم، باید از فضای خلاق بچه های دهه 80 نسبت به مبانی انقلاب همت مضاعف داشته باشیم.

دانش تاکید کرد: در حوزه فضای مجازی باید کارهای اساسی و برنامه محور انجام شود و به لطف خدا مجموعه فضای مجازی بسیج در این زمینه موفق است.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند خرمشهرهای زیادی در پیش داریم بدون شک امروز در مجموعه بسیج این معنا دیده می شود.


d1263acf 60ff 460d 8332 ba1c3e106f62 خبر خاکستری

در ادامه رئیس انتشارات و آموزش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: امروزه مردم بدون فضای مجازی که کاملا وابسته به فضای مجازی است نمی توانند به زندگی خود ادامه دهند.

مهدی کرد فیروزجایی گفت: امروز اگر گلوی پلیس ما را در خیابان بریدند قبلا در فضای مجازی بریده و عادی کرده اند و اگر پلیس را آتش زدند در فضای مجازی آتش زدند. “

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یزید بهترین نویسنده و شاعر زمان خود بود و قبل از واقعه عاشورا در نوشته ها و اشعار خود مردم را علیه امام حسین (ع) فریب دادند تا جایی که موضوع را به عاشورا رساندند.

کارشناس رمان انجمن ناشران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن با طرح های مختلف رسانه ای در زمینه های مختلف، بازی، کاریکاتور و سایر زمینه ها اذهان مردم را تسخیر کرده است، به طوری که وقتی در 13 آبان بیش از 13 میلیون نفر به میدان می آیند. میدان در تهران فضای مجازی چندان چشمگیر نیست، اما وقایع و اتفاقات به گونه ای نمایش داده می شود که برخی می گویند در کوچه پس کوچه های ایران جنگ است و مخاطب را از این طریق قانع می کنند.

وی بیان کرد: در مجموع پدیده های نوظهور از جمله فضای مجازی باعث شد تا تخیل از متن مضامین اصلی ما و جریان روشنگری که از روزی که رمان وارد کشورمان شد پیش روی ما حذف شود و شعارشان این بود. که هر ماساتا باید نویسنده باشد و هر نویسنده باید توده ای باشد.

فیروز در جایی گفت: من بیش از 600 کیلومتر از تهران تا شهرستان لنده را طی کرده ام، هیچ صحنه اغتشاش ندیده ایم، اما در فضای مجازی و اینستاگرام اکثر شهرهای کشور در آشوب و آشوب هستند که عمدتاً بر اساس القا است. اطلاعات نادرست در مورد فالوورها و فالوورها

وی گفت: از اکثر مسئولان گلایه داریم و اگر هزاران رمان و کتاب در وصف گستاخی و خیانت این جنایتکاران داشتیم امروز دستمان در ذهن نسل جوان خالی نمی ماند.

این مقام کشوری گفت: ای کاش گشت هدفمند مسئولان در قبال اقدامات خیانتکاران به عرصه فرهنگ و هنر برخورد قاطع می کرد و این را هم باید بدانیم که الحمدلله جمهوری اسلامی اینقدر مقتدر و قدرتمند است. که ضرری ندارد شامل نمی شود اما باید اقدامات اساسی برای آشنایی با مشاهیر این کشور و شهرها انجام می دادند.

وی بیان کرد: برای موفقیت در فضای مجازی باید خوب بخوانیم تا ساختار صحیح جملات در فضای مجازی با توجه به عملکرد مطلوب خود داشته باشیم.


4b9dd122 2d37 4ad2 a00e f09def02f2c0 خبر خاکستری

در ادامه رئیس گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی گفت: ایکنو کشور ما را در معرض بزرگترین و بی سابقه ترین هجمه های رسانه های شیطان قرار داده است.

ایمان محتشم گفت: اما تعداد اندک ما ناامید نباشند که نمی توانند در این زمینه کار کنند و مطمئناً تعداد اندک ما قدرت و هژمونی رسانه های غربی را به دست خواهند آورد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: مراقب باشیم در مسیر کار برای خدا در مرحله اول نیت و عمل مهمتر از فرصت باشد و به بهانه نداشتن فرصت دست از مبارزه برداریم.

محتشم گفت: گروه جهاد شهید آوینی با همکاری معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج لنده دوره های رایگان گرافیک، گرافیک انیمیشن و دوره های تخصصی را برگزار می کند.

در ادامه با حضور مسئولان شهرستانی و کشوری از فعالان فضای مجازی شهرستان لنده تجلیل شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:


86f35b1a c9df 4eea a3f8 25ffc74e8dfc خبر خاکستری


6c5242c7 41d4 46ce a44f aa4fc0203717 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید