مقاومت سایت سامانه‌های گنبد آهنین و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد

ساعاتی پس از حمله به 2 پایگاه رژیم اشغالگر، حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله به سامانه های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


در بیانیه حزب الله لبنان در این خصوص آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت تندرو فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان در ساعت 11:20 صبح پنجشنبه 2 فروند پهپاد به یکی از سامانه های پدافند نیروی هوایی و گنبد آهنین ارتش حمله کردند. اسرائيل آنها در نزدیکی شهر کفربلوم حمله کردند.

به گزارش شبکه المیادین، بر اساس این بیانیه، در این حمله، اهداف مورد نظر مستقیم و دقیق مورد هدف قرار گرفتند.

این حمله در حالی صورت گرفت که مقاومت لبنان دو پایگاه «الرادار» و «جل العلم» در منطقه «جلیل غربی» را هدف قرار داده بود.

یک روز پس از تهاجم رژیم اشغالگر غزه به نوار غزه در 7 اکتبر، حزب الله لبنان اولین کشور در محور مقاومت بود که رسماً به عملیات تهاجمی الاقصی پیوست و حملاتی را در شمال فلسطین اشغالی انجام داد. پس از مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین تبادل آتش روزانه و تقریبا 24 ساعته صحنه بین حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

رسانه های یهودی گزارش دادند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده ها پایگاه نظامی آنها هدف حزب الله قرار گرفته است و به همین دلیل، کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو مجبور شد هزاران شهرک نشین را از شمال تخلیه کند، فلسطین اشغال شد و برخی از شهرک نشینان خودشان از منطقه گریختند.

اخیرا رسانه های یهودی فاش کردند که این شهرک نشینان صهیونیست تمایلی به بازگشت به خانه های خود ندارند و می گویند که کابینه نتانیاهو به سرنوشت آنها اهمیتی نمی دهد و آنها را رها کرده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنرانی اخیر خود گفت: «آنها ما را با تیپ های خسته، شکست خورده و ترسیده در شمال غزه تهدید می کنند. میگیم خوش اومدی کسی که باید از جنگ بترسد اسرائیل و کابینه و شهرک نشینان آن است. 99 روز است که آماده جنگ هستیم و از آن نمی ترسیم و بدون مرز و شرط می جنگیم.



آیا این خبر مفید بود؟