مقایسه برانکو با سرمربی نامحبوب پرسپولیس

مقایسه برانکو با سرمربی نامحبوب پرسپولیس

جدا از 7 جامی که برانکو ایوانکوویچ گرفت و برای اولین بار پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند، تفاوت رفتار او با سرمربی آرژانتینی بود.

حدود 10 روز از درخواست گابریل کالدرون می گذرد اما پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس همچنان بسته است. چرا؟

گابریل کالدرون در پاسخ به مدیران پرسپولیس گفت که فقط مبلغی را از باشگاه به حساب سوئیس می پذیرد. باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه سرمربی آرژانتینی در این دو کشور حساب نداشت، درخواست حساب در ترکیه و مالزی کرد و اخیراً باشگاه از کالدرون خواسته است که مطالبات خود را به حساب بانکی اش در قطر واریز کند که این درخواست نیز از سوی سرمربی آرژانتینی صورت گرفته است. . مربی ورزشی. قرمزهای سابق رد شدند و او تاکید کرد که واریز باید به حسابش در سوئیس انجام شود.

ظاهراً این درخواست توسط کالدرون به دلیل مالیات بر حساب های دیگر انجام شده است و برخی استدلال می کنند که تصمیم کالدرون به دلیل بیماری عروق کرونر قلب بوده است. برای واریز حساب در کالدرون در سوئیس، باشگاه نیاز به مجوز از بانک مرکزی داشت که منجر به مشکلاتی در عملیات سپرده گذاری شد.

علاوه بر این، با توجه به تحریم های موجود علیه ایران، واریز پول از کشورمان به حسابی در سوئیس با مشکلات زیادی مواجه است، اما این بازیکن آرژانتینی دست از کار نکشید. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس برای واریز مطالباتش شماره حساب عمان را اعلام کرد و حتی مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیک دستیارانش از طریق بانک عمان واریز شد.

عکس این ماجرا در مورد کالدرون صدق می کند که دستیارش خواکین با وجود اینکه در ستاد فنی فولاد خوزستان (به سرپرستی عبدالله ویسی) است، حاضر نیست پولش را از ما بگیرد!

سپس گابریل کالدرون آرژانتینی در اواسط فصل نوزدهم از پرسپولیس جدا شد اما برانکو با قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی از این تیم جدا شد.

همچنین هواداران پرسپولیس معتقدند سرمربی آرژانتینی به عمد این شماره را به حساب سوئیس داده تا فصل نقل و انتقالات با اتلاف وقت تمام شود و باشگاه ایرانی نتواند بازیکن خارجی مناسبی بخرد!

دیدگاهتان را بنویسید