مقایسه معروف با سایر رهگذران ناعادلانه است


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896190

ما از نظر ذهنی برای پیروزی مقابل برزیل آماده نبودیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: سخت ترین تیمی که مقابل ما قرار گرفت برزیل بود، تیم ملی از نظر روحی آمادگی قهرمانی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا مومنی مقدم در خصوص عملکرد والیبالیست های جوان گفت: پیش از این نونهالان به تیم ب دعوت نمی شدند اما در این چند ماه به قدری خوب کار کردند که حتی داور گفت باید چند بازیکن به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوند. تیم

سرمربی تیم جوانان با بیان اینکه اگر به خاطر عملکرد خوب ماروب یک پاسور خوب را به تیم بزرگسالان معرفی کردید، گفت: مارب یک استثناست و مقایسه کردن او با دیگران بی انصافی است اما میدان دادن به سایر پاسورها و غیره. بازیکنان به تیم کمک خواهند کرد. این فرصت زمان می برد، ما نباید عجله کنیم. فدراسیون و کادرفنی هدف خوبی دارند.

وی همچنین با اشاره به مسابقات جهانی و عملکرد تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان در لیگ ملت ها و مسابقات جهانی شرکت کرد که چالش بزرگی بود اما قرار بود بازی های آسیایی هم برگزار شود که به تعویق افتاد. . امسال در لیگ ملت ها اگرچه سرویس های خوبی ارائه دادیم، اما هنوز باید کار کنیم، در حمله نسبت به استاندارد عملکرد خوبی داشتیم. ما هنوز در دفاع کار داریم و سخت ترین کار دفاع است، بنابراین کارهای بیشتری باید انجام شود.

مومنی مقدم تاکید کرد: مسابقات بزرگسالان و جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و کار برای ایران سخت است. در بازی مقابل مصر عملکرد بهتری داشتیم و به تدریج سرویس ها را بهتر کردیم و عملکردمان رشد کرد.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه استفاده از روانشناس کمک زیادی به تیم می کند، گفت: حتی خود من از روانشناس استفاده کردم تا سطح اعتماد به نفس و انگیزه بازیکنان را به حدی حفظ کنم که اولین بازی آنها و فینال تفاوتی نداشت آمادگی جسمانی و روحی هر دو مهم است و همه تیم ها باید از روانشناس استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی والیبال در صورت تقویت در تمرینات و آنالیز می توانست عملکرد بهتری داشته باشد، تصریح کرد: همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد که از همه امکانات استفاده کنند. من در تیم بزرگسالان نبودم اما ترکیب خوبی داشتیم. هرکسی چه بازیکن و چه تیمی می تواند با یک امتیاز به تیم کمک کند، باید از این پتانسیل استفاده کرد.

مومنی مقدم با حضور در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به این سوال که اگر هلند را می بردیم مسیرمان بهتر بود، گفت: بله قطعا. سخت ترین تیمی که توانست ما را شکست دهد، برزیل بود، با وجود اینکه آنها چند بازیکن کلیدی را از دست دادند، اما برزیل همیشه برزیل است. شاید آمادگی ذهنی بچه ها برای پیروزی در برزیل زیاد نبود، اما همچنان کادرفنی می تواند بیشتر در این باره صحبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید