مقایسه هزینه های اجاره در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران

مقایسه هزینه های اجاره در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران

روهر نه اجاره بها هر واحد 80 تا 100 متری در کرج، مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز چقدر است؟

آپارتمان های دو خوابه از 80 تا 100 متر برای خانواده های کوچک با فرزندان کوچک مناسب است. در گلشهر کرج مستاجران چنین بلوکی باید بتوانند ماهانه 80 میلیون پیش پرداخت و ماهانه تقریباً چهار میلیون تن اجاره بها پرداخت کنند. آپارتمانی به همین متراژ در بلوار اقبال مشهد به 40 میلیون تن رهن و چهار و نیم میلیون تن اجاره نیازمند است. در کوی شریعتی تبریز آپارتمان های 80 متری نوساز با بودجه ای حدود 80 میلیون تن و ماهانه یک و نیم تا دو میلیون تن اجاره داده می شود. در چهارباغ اصفهان واحدی با متراژ مشابه 100 میلیون پیش پرداخت و ماهانه پنج و نیم میلیون اجاره بها نیاز دارد. در اهواز دست مستاجران برای انتخاب بین رهن کامل نسبت به شهرهای بزرگ بازتر است.

کرج; اجاره با ماهی حداقل یک میلیون و 600

یک آپارتمان 85 متری دو خوابه ساخت سال 1385 با هزینه 150 میلیون پیش پرداخت و ماهیانه 1600000 تن برای اجاره اعلام شده است. این واحد در بلوار ارم واقع شده است. در طبقه اول قرار دارد و دارای پارکینگ و انباری می باشد. المان بعدی یک بلوک 96 متری است که سه سال قدمت دارد و دو اتاق خواب دارد. این آپارتمان در طبقه پنجم یک آپارتمان واقع شده و 300 میلیون تن رهن کامل دارد. این اتاق در ویلا شاهین واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد.

مورد دیگر بلوک 85 متری واقع در گلشهر است. برای اجاره این آپارتمان دو خوابه که در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و دارای آسانسور و پارکینگ و انباری است باید 80 میلیون ودیعه داشته باشید و بتوانید ماهانه چهار میلیون تن بپردازید. در همین منطقه یک نسخه 87 متری دیگر وجود دارد که در سال 2004 ساخته شده و در طبقه اول قرار دارد. دارای پارکینگ و انباری و دارای تراس. برای اجاره این واحد باید 150 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 4 میلیون تن پرداخت کنید. بلوک 80 متری دیگری نیز در فاز دوم گلشهر با عمر پنج سال وجود دارد. آپارتمان در طبقه دوم و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد. برای اجاره این واحد باید ماهانه سه میلیون پرداخت کنید و ابتدا 300 میلیون تن ودیعه به صاحبخانه پرداخت کنید.

در مهرویلا یک آپارتمان 85 متری دو ساله اعلام شده در طبقه دوم که دارای پارکینگ و آسانسور و انباری نیز می باشد این بلوک دارای تراس بزرگ و ودیعه آن 80 میلیون می باشد. مستاجر باید چهار میلیون تن برای این ماهی بپردازد.

مشهد; حداقل 500000 ماهی استخدام کنید

یک آپارتمان 90 متری در آزادشهر مشهد وجود دارد که به صورت نوساز ارائه می شود. این بلوک در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و صاحبخانه گفته است آن را به عنوان رهن کامل به مبلغ 280 میلیون تن به مستاجر می دهد. این واحد دارای آسانسور و انباری است اما پارکینگ ندارد. مورد دیگر نیز در 85 متری بلوار اقبال قرار دارد که 10 سال قدمت دارد. این آپارتمان دو خوابه در طبقه چهارم و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد. برای اجاره این واحد به ودیعه 40 میلیونی و توانایی پرداخت ماهانه چهار و نیم میلیون نیاز دارید.

واحد بعدی در 90 متری و در مجیدیه واقع شده است. این آپارتمان در سال 1399 ساخته شده و در طبقه چهارم واقع شده است. صاحبخانه گفت حاضر است 15 ماه دیگر قرارداد را امضا کند. شاید به این دلیل که متوجه شد در پایان مدت قرارداد در تابستان می تواند مشتریان بیشتری پیدا کند. آپارتمان به صورت رهن کامل با پرداخت 185 میلیون تن آگهی شده است. این اتاق دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. در طبقه یک آپارتمان نوسازی شده در هفتیر مشهد، یک بلوک 95 متری قرار دارد که دارای دو اتاق خواب و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. برای اینکه بتوانید این آپارتمان را اجاره کنید باید 250 میلیون وام مسکن و توانایی پرداخت سه میلیون تن در ماه داشته باشید.

مورد دیگر 92 متر و پنج سال ساخت است. آگهی کاملا بازسازی شده است. صاحبخانه باید 150 میلیون پیش پرداخت کند و ماهانه 500 هزار تن اجاره بها مطالبه کند. این اتاق در طبقه دوم قرار دارد و آسانسور و پارکینگ ندارد. مالک یک بلوک 95 متری در خیابان هدایت به دنبال مستاجر با رهن کامل به قیمت 180 میلیون تن است. سال ساخت این خانه پنج سال پیش ذکر شده و گفته می شود که آسانسور و پارکینگ ندارد. آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و تنها نکته مثبتی که به آن اشاره می شود گاز رومیزی آن است.

تبریز; اجاره با حداقل 800 هزار تن در ماه

مالک یک واحد مسکونی 80 متری واقع در خیابان عباسی که یک سال از ساخت آن می گذرد، با پرداخت 100 میلیون تن ملک خود را به صورت رهن کامل به مستاجر پرداخت می کند. آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه و فاقد انباری و پارکینگ می باشد. در عوض یک تراس و دو اتاق خواب وجود دارد. مورد دیگر 82 متری در اندیشه است که پارکینگ دارد و در طبقه اول قرار دارد. 10 سال از ساخت آن می گذرد و اجاره آن 30 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 1800000 تن نیاز دارد.

یک بلوک 95 متری نیز در باغمیش وجود دارد. او 11 سال دارد و دو اتاق خواب دارد. مبلغ مورد نیاز ودیعه 40 میلیون تن و اجاره ماهیانه 3 میلیون و 200 هزار تن می باشد. آپارتمان در طبقه دوم واقع شده است و با وجود اینکه دارای پارکینگ، انباری و تراس است، آسانسور ندارد. در کوچه شریعتی یک آپارتمان 85 متری با عمر چهار سال وجود دارد به شرطی که 100 میلیون تن پیش پرداخت کنید و ماهیانه 1800000 تن به صاحبخانه پرداخت کنید. آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد. یک ساختمان 91 متری 11 سال پیش با دو اتاق خواب نیز در ابوریحان آگهی شد که مالک آن آماده عقد قرارداد 130 میلیون رهن و دو میلیون تن اجاره ماهانه است. آپارتمان در طبقه پنجم و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد.

یک بلوک 90 متری که ساخت آن به سال 1370 برمی گردد با پرداخت 120 میلیون تن به صورت رهن کامل در شهر امام تبریز اجاره داده می شود. در طبقه همکف قرار دارد و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد. یک بلوک هشت ساله 90 متری در منظریه در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه با آسانسور و پارکینگ واقع شده است. برای اجاره آن به 250 میلیون پیش پرداخت و اقساط ماهیانه 800 هزار تن نیاز دارید.

اصفهان؛ حداقل سه میلیون ماهی استخدام کنید

بلوک 100 متری تمام طول خیابان جابر انصاری اصفهان که یک سال از ساخت آن می گذرد به مبلغ 400 میلیون تن رهن می شود. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ می باشد. مورد بعدی ساختمان نوسازی شده 91 متری است که در سال 1388 ساخته شده و در طبقه دوم قرار دارد. این واحد آسانسور ندارد اما برای پارک خودرو مشکلی نخواهید داشت. این واحد در سپاهانشهر واقع شده است و برای رهن آن به 245 میلیون تومان نیاز دارید. یک بلوک 80 متری در خیابان آیت الله صادقی وجود دارد که پنج سال است در حال ساخت است و 70 میلیون تن پیش پرداخت و 3 میلیون تن در ماه اجاره داده شده است. آپارتمان در طبقه دوم و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد.

یک واحد آپارتمان 90 متری در خیابان شهبازی اعلام شده که از سال 1395 در حال ساخت است. این اتاق که در طبقه دوم قرار دارد نیاز به ودیعه 135 میلیون تنی و 3 میلیون تن اجاره ماهانه دارد و دارای امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. بلوک 97 متری حوالی شهیدان که پارسال ساخته شده در طبقه دوم و فاقد آسانسور می باشد. ولی پارکینگ داره این سایت با رهن کامل یکساله با 200 میلیون تن قابل تملک است. اجاره یک بلوک 85 متری در چهارباچ که 15 سال از ساخت آن می گذرد و در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد مستلزم ودیعه 100 میلیون تنی و ماهیانه 5 میلیون و 500 هزار تن است. این اتاق دارای امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد.

اهواز؛ حداقل پنج میلیون و 500 ماهی استخدام کنید

صاحب یک آپارتمان 100 متری در خیابان سوم کیانپارس اهواز با 200 میلیون تن پیش پرداخت و 2 میلیون و 600 هزار تن در ماه به دنبال مستاجر جدید است. آپارتمان در طبقه اول و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. مورد دیگر در شهر دانشگاهی قرار دارد که 10 سال از ساخت آن می گذرد و مساحت آن به 80 متر می رسد. این بلوک در طبقه همکف و دارای پارکینگ و رهن کامل آن 90 میلیون تن نیاز دارد. شرقي آباد به يك واحد آپارتمان 100 متري كه در سال 1397 ساخته شده و مجهز به آسانسور و پاركينگ و انباري با 207 ميليون تن پيش پرداخت و ماهانه 5 ميليون و 700 هزار تن اجاره نياز دارد. ساختمان دیگری نیز در کوچه فرهنگیان اهواز به عرض 90 متر و در سال 1400 ساخته شده است و این بلوک در طبقه دوم قرار دارد و برای رهن کامل باید 150 میلیون تن پرداخت کنید. پارکینگ و آسانسور از جمله امکانات رفاهی این بلوک می باشد.

اگر می خواهید یک آپارتمان 90 متری در زیتون که پنج سال پیش ساخته شده و در طبقه دوم است اجاره کنید، ابتدا باید 330 میلیون تومان رهن بپردازید. آپارتمان دارای پارکینگ و آسانسور و انباری می باشد. ساختمان دیگر به مساحت 85 متر در محدوده خیابان طالقانی واقع شده و سه سال از ساخت آن می گذرد. برای رهن کامل این آپارتمان که در طبقه دوم قرار دارد و پارکینگ ندارد باید 180 میلیون تن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید