مقایسه هزینه های اجاره در نقاط مختلف تبریز


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820078

عدم ثبات قیمت در بازار مسکن و به دنبال آن تورم، سقف تمایل مالکان به اجاره مسکن را کاهش داد و در برخی موارد با گذشت هر روز از سطح توقع مستاجران به متراژ خانه استیجاری مورد نظرشان کاسته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سرویس اجتماعی تبریز، بزرگترها از خواب بیدار شدند. یکی از دعاهایشان این بود که «خدا رحمت کند صاحبخانه را از این گرفتاری بیرون بیاور»، اجابت این دعا این روزها دغدغه اصلی مستاجران شده است، این دست نیافتنی است.

با نزدیک شدن به فصل جابجایی، بسیاری از مستاجران از هزینه های افسارگسیخته گلایه دارند. اکثر آنها مجبورند پس از یک یا دو سال به دلیل کاهش نیروی اجاره به دنبال خانه ای در منطقه پایین تر با فضای کمتر باشند.

در این گزارش سعی شده است به قیمت اجاره در نقاط مختلف تبریز بپردازیم. پس اگر مستاجر هستید و می خواهید از تغییرات قیمت مطلع شوید، با ما همراه باشید.

مالک یک بلوک 80 متری واقع در خیابان عباسی که یک سال از ساخت آن می گذرد با پرداخت 100 میلیون تن ملک خود را به عنوان رهن کامل به مستاجر می پردازد.این بلوک در طبقه دوم ساختمان دو طبقه و فاقد انبار و پارکینگ. در عوض یک تراس و دو اتاق خواب وجود دارد.

مورد دیگر 82 متری در اندیشه است که پارکینگ دارد و در طبقه اول قرار دارد. 10 سال از ساخت آن می گذرد و اجاره آن به 30 میلیون پیش پرداخت و یک میلیون و 800 هزار تن در ماه نیاز دارد.

یک بلوک 95 متری نیز در باغمیش وجود دارد. او 11 سال دارد و دو اتاق خواب دارد. مبلغ مورد نیاز ودیعه 40 میلیون تن و اجاره ماهیانه 3 میلیون و 200 هزار تن می باشد. آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و با وجود اینکه دارای پارکینگ، انباری و تراس می باشد، آسانسور ندارد.

در کوچه شریعتی یک آپارتمان 85 متری با عمر چهار سال وجود دارد به شرطی که 100 میلیون تن پیش پرداخت کنید و ماهیانه 1800000 تن به صاحبخانه پرداخت کنید. آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد.

یک ساختمان 91 متری 11 سال پیش با دو اتاق خواب نیز در ابوریحان آگهی شد که مالک آن آماده عقد رهن 130 میلیونی و ماهانه دو میلیون تن اجاره است. آپارتمان در طبقه پنجم و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد.

یک بلوک 90 متری که ساخت آن به سال 1370 برمی گردد با پرداخت 120 میلیون تن به صورت رهن کامل در شهر امام تبریز اجاره داده می شود. در طبقه همکف قرار دارد و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد.

یک بلوک هشت ساله 90 متری در منظریه در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه با آسانسور و پارکینگ واقع شده است. برای اجاره آن به 250 میلیون پیش پرداخت و اقساط ماهیانه 800 هزار تن نیاز دارید.

عدم ثبات قیمت در بازار مسکن و به دنبال آن تورم، سقف میل برای اجاره ای شدن را کاهش داد و در برخی موارد با گذشت هر روز از سطح توقع مستاجران به متراژ خانه استیجاری کاسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید