ملاقات با درویش و گل محمدی. پرسپولیسی ها متحد شدند!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به همراه حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی این باشگاه به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند و دو روز مانده به بازی با هواداران تمرین را تماشا کردند.

این در حالی است که در یک ماه گذشته شکاف عمیقی بین مدیران باشگاه و تیم پرسپولیس ایجاد شده است و حتی حضور درویش در جشن شصتمین سالگرد تاسیس این باشگاه نیز نتوانست از میزان اختلاف بین آنها بکاهد. البته شایعات و شایعات به این جنجال دامن زد، اما به هر حال مشکلی وجود داشت و در نهایت با حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بحران، بسیاری از منتقدان، پیشکسوتان و هواداران به این موضوع اشاره کردند. مشکل به عنوان یکی از دلایل شکست و بحران در پرسپولیس اشاره کرد.

در دو سه روز گذشته و پس از حذف پرسپولیس در آسیا، برخی از پیشکسوتان و هواداران برای بهبود وضعیت باشگاه خواهان استعفای یحیی گل محمدی یا درویش بودند، زیرا معتقد بودند تا زمانی که بین آنها مشکل وجود دارد. ، این تیم نمی تواند روزهای خوب خود را داشته باشد. برگرد
اما در شرایطی که زمزمه هایی مبنی بر استعفای درویش از سمت خود به گوش می رسید و حتی برخی گزینه هایی را برای جایگزینی وی مطرح می کردند و در همان زمان گروهی مجددا نام جذاب برانکو ایوانکوویچ را برای جایگزینی یحیی گل محمدی پیشنهاد کردند، اما امروز جلسه مفید بود و جلسه ای بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس برگزار شد.

رضا درویش و یحیی گل محمدی در یک جلسه خصوصی یک ساعته شرکت کردند و مشکلات و مسائل این تیم را برای ایجاد اتحاد و همدلی در آستانه بازی های حساس پرسپولیس و البته غلبه بر مشکلات معمول برای مدیریت بحران به نحوی بررسی کردند. درویش سپس با سه بازیکن پرسپولیس صحبت کرد تا فضای تاریک بین آنها کمرنگ شود. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که درد و دل خود را با درویش در میان گذاشتند و نکات خود را مورد توجه او قرار دادند.

در عین حال پس از این جلسات و مذاکرات طرفین مقرر شد که بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه برای عبور از بحران با هم متحد شوند و در بازی روز شنبه مقابل هواداران و سپس دربی پیروز شوند. چرا که با وجود تمام کاستی ها و مشکلات فنی که از ابتدای فصل وجود داشته است، این تیم می تواند در دو بازی آینده با این کیفیت پیروز شود و به مسیر موفقیت بازگردد.