حماسه 18 آذر در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد/در حوادث اخیر دشمنان متحد شدند


ساعت: 17:01
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920834

بازوند گفت: حماسه 18 آذر یکی از باشکوه ترین صحنه های شور دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «محمد بازوند» مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام در مراسم بزرگداشت حماسه 18 آذر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در اجتماع مردم ایوان بزرگداشت مقام معظم رهبری حماسه 18 دی گفت: 18 آذر سالروز حماسه بسیار بزرگی است که این حماسه در تاریخ انقلاب اسلام ماندگار شد این روز روز تجدید میثاق با ولایت است.

وی علت مخالفت نظام السلطنه و همدستان آنها با نظام جمهوری اسلامی را مورد بحث قرار داد و تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن انقلاب های زیادی رخ داد که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز کرد.

بازوند تصریح می کند: بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب می گذرد و با روش های خشونت آمیز سعی در براندازی نظام داشتند و با تاکتیک هایی به نظام حمله کردند.

وی بیان کرد: در دهه اول شاهد درگیری های خشونت آمیز با انقلاب بودیم که به عنوان نمونه آهنگ تجزیه طلبی در بخشی از استان کردستان عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام تصریح کرد: در دوران مقدس حفاظت از رژیم بعث عراق، جنگ 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند و همین مردم ایوان در 8 سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و تقدیم بسیاری کردند. شهدای انقلاب .

وی ادامه داد: تحریم های کشور از همان ابتدای پیدایش از جنبه های مختلف علیه ملت اعمال شد که در دوران مقدس که بیش از 50 کشور از رژیم بعث عراق حمایت کردند شاهد آن بودیم.

بازوند تصریح کرد: در دهه سوم به بعد هدف دشمنان تغییر رفتار اجتماعی مردم بود زیرا دشمنان از تغییر نظام ناامید شده بودند و با بهره گیری از نبرد نرم سعی در رسیدن به اهداف خود داشتند.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: چیزی که باعث شد مردم با شورشیان روبرو شوند حماسه 9 روزه بود و این آخرین قیام نبود و با ایجاد قیام در سال های اخیر تلاش کردند تا

وی بیان کرد: در حوادث اخیر عده ای با کمک یک نفر زمینه اغتشاشات را در کشو ایجاد کردند و با این بهانه و ایجاد جو روانی اقدام به کشتار در جامعه کردند.

مدیرکل صدا وسیما ایلام تصریح کرد: در اتفاقات اخیر دشمنان با استفاده از رسانه و حمایت بسیاری از کشورها به میدان آمده اند و با تولید محتوای رسانه ای سعی در رسیدن به اهداف خود دارند.

وی گفت: خوشبختانه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرتمندترین دولت های منطقه تبدیل شده است زیرا توانسته در معادلات سیاسی نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید