سپاهان و استقلال هم مقابل این تیم متحد شدند

سپاهان و استقلال هم مقابل این تیم متحد شدند

تیم فوتبال گل گهر سوریه در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر از یک بازیکن گابنی به نام اریک باگناما استفاده کرده است اما طبق برخی اسناد، قرارداد او با این باشگاه غیرقانونی بوده زیرا این مهاجم چهار بازی ملی برای کشورش انجام نداده است. است.

باغ نما اولین بازی خود در لیگ برتر را مقابل استقلال انجام داد و در دیدار مقابل پیکان که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید، 80 دقیقه در زمین حضور داشت.

به گزارش خبرنگار فارس، پس از اعتراض باشگاه استقلال به استفاده از این بازیکن توسط گل گهر، باشگاه پیکان نیز این کار را انجام داد.

سعید داغی مدیر تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه آیا این باشگاه نیز به حضور باگنام در تیم گلگوتا اعتراض دارد، گفت: طبق مستندات و شنیده هایمان شکایتی مانند سایر تیم ها تنظیم کرده ایم و اکنون منتظر اظهار نظر مسئولان هستیم. این بازیکن در بازی با پیکان مشکل قانونی دارد باید حق برد داشته باشد وگرنه برای گلگوتا و باگنام آرزوی موفقیت داریم.

وی ادامه داد: با توجه به مستنداتی که ارائه کرده ایم انتظار داریم که مشروعیت اعمال شود چرا که قانون باید برای همه تیم ها اعمال شود. بگنم در دیدار مقابل تیم ما یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بر روند بازی تاثیرگذار بود. البته در کنار این مشکلات، مقابل گل گهر بهترین تیم زمین هم قرار گرفتیم که اشتباهات باعث شد نتوانیم برنده شویم.

دیدگاهتان را بنویسید