باخت از کره می تواند یک پیشروی برای تیم ملی باشد/ دوست دارم با فرانسه یا برزیل متحد شوم


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818412

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست دارم با فرانسه یا برزیل همگروه باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید امیری پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، درباره شکست اخیر تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: 50 درصد بازیکنان کلیدی در این بازی حضور نداشتند. در برابر کره بازی با کره همیشه سخت بوده و فشار زیادی وجود داشته است. شاید این مشکلات باخت ما را توجیه نکند، اما اگر روند تیم ملی را دیدید، می توانید پیشاپیش یک مسابقه را به تیم ملی بدهید و خیلی از تیم برای این شکست انتقاد نکنید.

وی با یادآوری غیبت خود در دیدار مقابل لبنان خاطرنشان کرد: بازی های فشرده و فاصله بین صندلی ها باعث آسیب های سیاتیک در مرداد ماه شده بود. برای تعیین میزان آسیب باید ام آر آی انجام دهم.

امیری درباره آنچه که تیم ملی در جام جهانی بازی می کند، گفت: دوست دارم در گروهی قرار بگیرم که بتوانیم صعود کنیم، اما به هر حال باید با تیم های سختی روبرو شویم. در کل دوست دارم با تیم هایی مثل فرانسه یا برزیل همگروه باشم.

هافبک تیم ملی همچنین گفت: مسیری که تیم ملی طی کرد بسیار سخت بود. باید دست تک تک بازیکنان و کادر فنی را ببوسم که واقعاً زحمت می کشند. ما تیم لبنان را آنالیز کردیم و می‌دانستیم که در زمین بازی پشت سر می‌گذارند یا مساوی می‌کنند یا با یک گل می‌بازند، اما امروز توانستیم دو گل به این تیم بزنیم و پیروز شویم.

وی در خاتمه گفت: ارکان فدراسیون باید از هم اکنون نشان داده شود و برنامه های خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. چند بازیکن قبل از بازی با کره فقط یک روز در کنار تیم بودند! اعضای تیم باید بیشتر در کنار هم باشند. تیم ملی ایران این قدرت را دارد که بتواند از گروه خود در جام جهانی و حتی بالاتر از آن صعود کند. ما با حضور استعدادها در تیم ملی پتانسیل بسیار بالایی داریم. بزرگسالان خیلی خوبی هم در تیم داریم که مثل برادر بازیکنان جوان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید