سوریان را به عنوان الگو دوست دارم / می خواهم در المپیک برنده شوم

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794328

ایرانی ها در شبکه های اجتماعی با من خوب هستند.

قهرمان کشتی جهان گفت: حمید سوریان را همیشه به عنوان الگو دوست دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مالهاس عمویان کشتی گیر ارمنی و دارنده مدال طلای وزن 72 کیلوگرم کشتی جهان گفت: ایران در مبارزه حرفی برای گفتن دارد و موضوع در همه جا ثابت شده است. جهان ایران قهرمانان بزرگی دارد که طرفداران مبارزه در سراسر جهان به آنها افتخار می کنند. حمید سوریان را همیشه به عنوان یک الگو دوست دارم و برایش احترام زیادی قائل هستم.

وی گفت: در ارمنستان به کشتی توجه می شود و برنامه های خوبی اجرا شده است که من آن را تحسین می کنم. کشتی در ارمنستان نیز بسیار محبوب است. در جام جهانی نروژ شرکت کردم و مهم ترین مدالم را در این مسابقات کسب کردم که ایرانی ها در آن خوش درخشیدند.

عمویان درباره حضورش در ایران بعد از جام جهانی گفت: مسابقات جهانی در سطح بالایی بود و مبارزان خوبی در وزن من حضور داشتند که یکی از آنها محمدرضا مختاری بود. سینا صنعت ایذه هم یکی از بهترین تیم های دنیاست، خاطرات فوق العاده ای از دوران حضورم در این تیم دارم که همیشه در قلبم هست.

وی همچنین اذعان داشت که لیگ برتر ایران واقعاً بالاست و مبارزان مطرحی در این مسابقات حضور دارند. امیدوارم در آینده در لیگ ایران بازی کنم. هنوز برای فکر کردن به المپیک زود است، قبل از آن مسابقات زیادی برگزار می شود، اما یکی از اهداف اصلی من قهرمانی در المپیک است.

قهرمان کشتی جهان در پایان گفت: ایران مربیان بسیار خوبی دارد اما محمد بنا، ملک محمد بویری و حمید باوفا را خیلی دوست دارم. طرفداران ایرانی هم عالی هستند، ایرانی ها همیشه در شبکه های اجتماعی با من مهربان هستند و من همیشه از آنها ممنونم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید