من فقط طلای جهانی و المپیک می خواهم/ دونده آبی را بیشتر دوست دارم


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894065

نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی نروژ گفت: امسال با کسب مدال های زیبا به دنبال فتح سکوی اول جهان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین میرزازاده سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از چه زمانی کشتی را شروع کرد و چه عناوینی کسب کرد، گفت: از 13 سالگی کشتی را شروع کردم و در رده های سنی جوانان، جوانان و امید (تا 23 سال) قهرمان شدم. مدال طلای جهان را کسب کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان هستم و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارم و تنها کسب مدال طلای جهان و المپیک را هدف دارم.

میرزازاده در خصوص شهر محل تولدش گفت: متولد گتون استان خوزستان و از اقوام لر و بختیاری هستم و به این پیشینه افتخار می کنم.

وی در خصوص اینکه فرد دیگری از خانواده اش ورزش می کند، تصریح کرد: برادر کوچکترم نیز کشتی گیر است و امیدوارم او نیز در بالاترین سطح کشتی جهان باشد.

ملی پوش سنگین وزن کشتی فرنگی با بیان اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت: من عاشق غذای کبابی هستم و خوشبختانه پایه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان یک وعده غذایی عالی است. البته از جهات دیگر اعم از امکانات اقامتی، ورزشی و تفریحی، این کمپ بهترین کمپ ورزشی جهان است و به نمایندگی از سایر ملی پوشان از زحمات رئیس فدراسیون و همه ایشان تقدیر و تشکر می کنم. همکاران در این مدت

میرزازاده درباره کارهایی که در اوقات فراغت انجام می دهد و به چه مواردی علاقه دارد، گفت: در اوقات فراغت از امکانات تفریحی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی استفاده می کنم، البته موسیقی پاپ و موسیقی محلی (بختیاری) را هم دوست دارم و گوش می دهم. و فیلم های اکشن تماشا کنید.

من دوست دارم فوتبال

در پاسخ به این سوال که آیا به ورزش دیگری علاقه دارید، پاسخ داد: بله، قبل از کشتی فوتبال بازی می کردم و به این ورزش علاقه مند هستم.

کشتی گیر ملی پوشان سنگین وزن در مورد رنگ مورد علاقه اش و اینکه کدام کشتی گیر را دوست دارد به تشک ببرد: زرد رنگ مورد علاقه من است و دوست دارم با کشتی گیر آبی به مصاف کشتی گیران بروم.

میرزازاده درباره شرایط تمرینی خود و سایر کشتی گیران گفت: امکانات و تمرینات خوبی داشتیم و کادر فنی ما با حضور محمد بنا بهترین های دنیاست. آماده سازی خوبی انجام داده ایم و کمتر از یک هفته دیگر به مسابقات جهانی می رویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز کشورمان در صربستان تمام تلاش خود را می کنیم و از تشک تسلیم نمی شویم و تلاش می کنیم امسال با کسب مدال های زیبا سکوی اول جهانی را فتح کنیم که امیدوارم با توکل به خدا این موفقیت را به دست آوریم. و دعای مردم ما را قادر می سازد به این هدف برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید